Gå til innhold

hvilket annlegg har dere til data'n


Anbefalte innlegg

Teac surround anlegg. 5.1 Pro logic 2 med innebygd dekoder i sub.

Ganske jabbel til pc men det er jo meningen til gamle dvd spillere og spillemaskiner.

Fikk kun Pro Logic funksjonen til å funke med gammel lydkortet som var innebygd i et jabbel hovedkort fra Evergreen. Det funka som et uvær men da fant jeg ut at center'n var ødelagt. Så fikk jeg ny pc og da funka ikke Pro Logic'en på den dermed ble det 2.1.

 

Intresant ikke sant? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har Logitech Z-640 med subwoofer og 5 "satelitt"-høytalere i tillegg har jeg JVC HX-GD8. Dette sørger for en ekstrem lydopplevelse både for meg som sitter ved siden av PC'n og de som befinner seg innenfor en radius på 100-200 meter. :p

 

EDIT: En link til...

:love: hva ga du for det.......kult

Jeg regner med at du tenker på JVC-anlegget? Det er splitter nytt her i Norge, er nok ikke i butikkene enda, men jeg dro til min lokale Elkjøp butikk og spurte om de ville bestille så fort det kom til JVC Norge. Utsalgsprisen på dette anlegget er fra JVC egentlig ca. 6000, men Elkjøp folka var meget greie og jeg fikk det utrolig nok for 5500,-. Vet egentlig ikke hvorfor? De solgte det til meg altså for mindre enn de selv hadde betalt for det. :D

 

Kan forøvrig legge ut noen bilder av anlegget hvis det ønskelig?

 

EDIT: Et bilde hentet fra denne posten.

post-79-1113471464_thumb.jpg

Endret av håvard87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...