Gå til innhold

Dahle's samling av små spill.


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå har jeg kommet inn, nå sitter jeg fast igjen

5663888[/snapback]

 

 

Spoiler til spillet

 

 

Du starter med tre bjørner. Han på taket skal drepe de to vaktene der. NB! ikke hogg til antenna slik at kula detter ned før du har fått slått av ventilasjonen

 

De to nede bruker du til å få en inn gjennom vindu i andre. Få satt av kamer, på med heis og av med ventilasjon. Når det er av tar du han på toppen og hogger ned antenna slik at kula detter ned på utsiden av bygget. Bjørnen med granaten bruker en granat for å "hoppe" opp på taket.

 

Bjørnen på badet setter på vann, lukker vindu går ut og lukker dør. Deretter hakker du data og setter på ventilasjon. gå opp i andre ring....

 

ny agent kommer. Skarpskytter. Skyt vaktene nede og skyt døren i andre. Du skal og skyte vakt i 4.

 

datahackeren printer ut en print og går til vakten i 3. la vindu stå åpen og løp ned i 2. Vakta faller ut av vindu...

 

Granat mann på toppen slipper gass gjennom ventilasjon...

 

Dette for holde for nå...

 

Lenke til kommentar
nå har jeg kommet inn, nå sitter jeg fast igjen

5663888[/snapback]

 

 

Spoiler til spillet

 

 

Du starter med tre bjørner. Han på taket skal drepe de to vaktene der. NB! ikke hogg til antenna slik at kula detter ned før du har fått slått av ventilasjonen

 

De to nede bruker du til å få en inn gjennom vindu i andre. Få satt av kamer, på med heis og av med ventilasjon. Når det er av tar du han på toppen og hogger ned antenna slik at kula detter ned på utsiden av bygget. Bjørnen med granaten bruker en granat for å "hoppe" opp på taket.

 

Bjørnen på badet setter på vann, lukker vindu går ut og lukker dør. Deretter hakker du data og setter på ventilasjon. gå opp i andre ring....

 

ny agent kommer. Skarpskytter. Skyt vaktene nede og skyt døren i andre. Du skal og skyte vakt i 4.

 

datahackeren printer ut en print og går til vakten i 3. la vindu stå åpen og løp ned i 2. Vakta faller ut av vindu...

 

Granat mann på toppen slipper gass gjennom ventilasjon...

 

Dette for holde for nå...

 

5663919[/snapback]

 

I'm stuck.... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...