Mith Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 (endret) Grafikken er jo ikke dårlig. Dårlig grafikk er det i Wolfenstein 3D, ikke Half Life. Grafikk går fra god til dårlig det øyeblikket du faktisk får vondt i hodet av den, og dermed gjør spillet uspillbart. Dette betyr ikke at nye spill ikke kan ha dårlig grafikk, men grafikk som er/var bra når spillet ble gitt ut, taper seg ikke med årene før du får vondt i hode av den. Edit: Så klart liker jeg Hl, like mye nå som dagen det ble gitt ut. Endret 11. november 2004 av Mith
TCi Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Grafikken er jo ikke dårlig. Dårlig grafikk er det i Wolfenstein 3D, ikke Half Life. Grafikk går fra god til dårlig det øyeblikket du faktisk får vondt i hodet av den, og dermed gjør spillet uspillbart. Dette betyr ikke at nye spill ikke kan ha dårlig grafikk, men grafikk som er/var bra når spillet ble gitt ut, taper seg ikke med årene før du får vondt i hode av den. Edit: Så klart liker jeg Hl, like mye nå som dagen det ble gitt ut. Samme her. Når jeg spiller Half Life så legger jeg ikke merke til grafikken. Suger meg bare inn i den geniale story'en
ZeroFlameX Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Hmm om jeg likte det? Eller om jeg Fryktet det Bha!!! Det eneste jeg fryktet var at det skulle vise seg å være enda en quake clone, men det var det ikke.... Men spillet var ok.. Mens quake2 var supert.. Konklusjon:Half Life 8av10---Quake2 10av10..
Åsmund Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 spilte aldri half-life. Har sett nevøen min runna det en gang, men fikk ikke med meg så mye. Så jeg vet ikke storyen helt.
Bear^ Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Half-Life er genialt. Husker første gangen da jeg spillet det, tilbake i gamle dagene Half-Life er bare en milepæle i spillets verden. Der Carmack startet med Doom fortsetter Newell i form av Half-Life. Synes marine soldatene tåler litt for mye skudd, t.o.m i hodet, og det er jo litt irriterende. Men never som mange andre storyen, og det faktumet at du aldri forlater Gordon for å forsvinne langt bort, er bare genialt. Half-Life =
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå