Gå til innhold

geforce FX 5900 ULTRA, eller radeon 9800 PRO ?

.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen som har litt peiling kan si hvilket av disse kortene som yter best og er best. f.eks til "counter-strike", "doom3", "unrealtournament" ?

takk på forhånd. :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

9800pro er nok soleklar vinner på dx9 og bør fungere ganske bra med de fleste moderne spill.

Ps : Får du 6800le til samme pris som pro så tar du førstenevnte.

Endret av Malvado
Skrevet

Av de to, definitivt 9800 pro.

men som sagt, Komplett har Nvidia GF 6800LE (Enda bedre enn Ati 9800 pro igjen) til nesten samme pris som 9800 pro =)

Skrevet

ok, men jeg har FX 5900 ULTRA nå. Men så var d en kammiz av meg som jeg kanskje skal få et 9800 PRO kort av. Lurte bare på om jeg da bør ta d kortet og ikke geforce kortet. :!:

Skrevet
ok, men jeg har FX 5900 ULTRA nå. Men så var d en kammiz av meg som jeg kanskje skal få et 9800 PRO kort av. Lurte bare på om jeg da bør ta d kortet og ikke geforce kortet. :!:

Som du skal FÅ kortet av? Eller bytte/ eventuelt kjøpe?

Og hva skal han da ha for det?

Skrevet (endret)

Gav nettopp lillebror min mitt gamle 9800pro. Må si det ble en fin oppgradering sammen med A643000+, spesiellt når han hadde en Athlon 1.1ghz og GF2 før ja :p

Men uansett, ville muligens gått for 6800le kortet, selv om jeg ikke har sett noen tester av det :/

Edit: Herregud, skrivekunnskapene er ikke på topp nå nei :whistle: *trøtt*

Endret av M@R7!N
Skrevet

Jeg skal kanskje få readeon kortet. Men burde ejg bruke d istedenfor fx5900 ultra korter som jeg har nå? lr er 9800 pro bedre? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...