Ksungam Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 man bruker også utrykket "gull" hvis du klarer å drepe en og bare har 0-20 HP igjen ! da hadde du flaks ! gull.. Og det er flaks fordi? er jo litt flaks om du står igjen med 1 hp da... men 20 hp er jo ganske mye, si heller det er gull om du har 0 - 5 hp igjen tenker jeg...
Trygve Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 jeg pleier å svare med "Gull? kanskje, men du er fremdeles like død.." har det binda til mouse4 jeg Hvordan binder du knappene?
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 For eksempel: bind mouse4 "say Gull? kanskje, men du er fremdeles like død.."
Andreaz_ Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Mongisser som sier "Du gulla meg"... - Alt for mange CP-FAenskap som spiller CS... *whine!* Har gått lei det for lenge siden... Før jeg "sluttet med CS" .- spilte jeg bare PCW og CW's... alt for dumt å spille public... desuten skjedde det så mye dumt... alt fra ghost, til den aimboten (sånn som følger hodet til folk automatisk og skyter automatis (du ser det er helt falsk) . ikke folk som bare er gode eller "guller)) og ikke minst *whine!!!.... Så gørr kjedelig.... Huffameg... jah... hufff
Sigga Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Whine...Bli vant til det. Fins dessuten mange gullsmeder i CS.
MrLee Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 jeg spiller bare på gulling jeg.. "would you like to see the whine list?" er også en fin comeback btw
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Har du aldri hørt utrykket "Gullhår i ræva"? Den var ny! Har ikke ledd så godt på ei stund! :!:
Sigga Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 "You want some cheese tho that whine" er ogå klassisk.
vivastar Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 man bruker også utrykket "gull" hvis du klarer å drepe en og bare har 0-20 HP igjen ! da hadde du flaks ! gull.. Og det er flaks fordi? fordi hvis du har igjen for eks: 15hp å han andre har igjen 100, å du greier å drepe han, så er det flaks!
MrLee Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 eller forskjell i taktikk, dyktighet o.s.v...
Luchy Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 LOL altså... vet du f**n ikke ka gulle betyr???? LOL. det betyr jo at du har flaxs. du er jo f**n mæ en nOOb
Ksungam Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 LOL altså... vet du f**n ikke ka gulle betyr???? LOL. det betyr jo at du har flaxs. du er jo f**n mæ en nOOb alle har vært n00b en gang så pls spar deg den kommentaren...
Zeph Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Så folk seier "gull", kvar gang dei blir drept og motstanderen har lite HP igjen...då skjønar eg kvifor det er brukt så mykje som det er. LOL altså... vet du f**n ikke ka gulle betyr???? LOL. det betyr jo at du har flaxs. du er jo f**n mæ en nOOb Eg kunne ha tippa kva spel den kommentaren var ifrå frå 10 mils avstand. Endret 15. oktober 2004 av zeph
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå