Gå til innhold

lurt på qxl?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis den kom som vanlig postsending, tar det litt tid. Det kan det fort gjøre med UPS eller FedEx også forresten, men mindre du betaler extra for express frakt. Så blir den stoppet for tollbehandling i Norge. Og dersom varen er over en viss pris og du ikke har tollkreditt hos Posten eller hvem transportøren så sender de deg en faktura på toll og gebyrer som du må betale før du får varen utlevert. (Men denne var ikke så dyr.)

 

Jeg har fått varer fra USA på 3-4 dager, men gidder aldri purre før det har gått mnst to uker. Jeg har opplevd at det tok over en måned med posten, uten at noen kunne forklare hvorfor...

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Jeg fikk oversendt noe fra kina, for noen år siden. Pakken ble sendt med FedEx på en lørdag og jeg fikk levert pakken på døra etterfølgende onsdag. Posten kan bare gå og legge seg.

Ja helt enig jeg fikk en pakke fra USA med FedEx og det gikk raskt, i tilegg så klarte de å glemme tollen :thumbup: Noe som jeg var veldig fornøyd med siden det kostet ca 11 000 kroner.

Lenke til kommentar
Jeg fikk oversendt noe fra kina, for noen år siden. Pakken ble sendt med FedEx på en lørdag og jeg fikk levert pakken på døra etterfølgende onsdag. Posten kan bare gå og legge seg.

Ja helt enig jeg fikk en pakke fra USA med FedEx og det gikk raskt, i tilegg så klarte de å glemme tollen :thumbup: Noe som jeg var veldig fornøyd med siden det kostet ca 11 000 kroner.

Merkelig at noen er så skinnhellige (det gjelder generelt og ikke direkte deg) når det komme til og laste ned spill/sanger, men samtidig priser de seg lykkelige, evt prøver og finne måter,når de slipper og betale moms.

 

Når en ikke betaler moms er det det samme som og stjele fra enhver som sitter i norges land.

 

2640 kr har du stjålet/svindlet fra statskassen, og det er ditt ansvar og fortolle varer du bestiller fra utlandet. Dette er penger som skulle gått opprettholdelse av velferden i samfunnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...