mgullak Skrevet 17. mai 2002 Skrevet 17. mai 2002 hver eneste gamg jeg skrur på pc min får jeg det samme skiten finner ikke openme.exe .dette begynner å irrtere meg kraftig. plzzzzz hjelp meg. Xp Home er mitt oprativ system takk
Langbein Skrevet 17. mai 2002 Skrevet 17. mai 2002 Prøv å starte 'msconfig' og gå til Startup-tab'en. Se om du finner 'openme.exe' i lista, og fjern isåfall krysset.
ilpostino Skrevet 18. mai 2002 Skrevet 18. mai 2002 hvor ligger msconfig? prøvde å kjøre den i start -> kjør i w2k, men det funka ikke...
covah Skrevet 18. mai 2002 Skrevet 18. mai 2002 Quote: Den 2002-05-18 22:09, ilpostino skrev:hvor ligger msconfig? prøvde å kjøre den i start -> kjør i w2k, men det funka ikke... Msconfig finnes ikke i w2k. I w2k må du inn i regedit. Under HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionRun finner du de flest prog. som starter automatisk. (Du finner dette i XP også, men der er det jo mye enklere å bare starte Msconfig).
Muffinman Skrevet 18. mai 2002 Skrevet 18. mai 2002 Legg inn RegCleaner, der får du mulighet til å redigere oppstartlista enkelt og greit - også i W2K.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå