Gå til innhold

Hvilken strømforsyning skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bygge meg en ny maskin : Guardian gaming case,amd 64 xp 3400+,wd raptor 74,asus k8n-deluxe,6800 le,++++.

Jeg ønsker å ha en stille maskin uten mye viftestøy. Hvilken strømforsyning burde jeg velge? Har noen et tips? Vurderte følgende: fortron atx-350w oem 120mm.

Er dette et godt alternativ? Kan jeg nøye meg med en mindre strømforsyning?

post-153-1097665795_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke heller kjøpe en aspire på 500w til ca 500 kr istedenfor å betale 1000 kr hos microplex ???

Aspire er forresten testet på overklokking.no og fikk god omtale , har selv bestilt en .

Skrevet

Som jeg sa i den andre tråden, så klart stilte jeg på knotten. Det var ikke suselyden fra viftene som plaget meg (for den var ikke hørbar), det var dirrelyden de laget. Holdt på å gå fra vettet, så jeg solgte den.

Skrevet
Som jeg sa i den andre tråden, så klart stilte jeg på knotten. Det var ikke suselyden fra viftene som plaget meg (for den var ikke hørbar), det var dirrelyden de laget. Holdt på å gå fra vettet, så jeg solgte den.

Rart , en kompis av meg har et stacker kab med 2 slike stforsyninger og der er verken støy eller dirrelyder . :hmm:

Skrevet

Den bråkte vel egentlig ikke mye, men for mye var det likevel. Dirrelyden var også veldig svak. Kompisen som kjøpte den har ikke klaget. Kanskje det bare er meg... Men når jeg ikke merker forskjell etter å ha skrudd av de to 120mm viftene på radiatoren, synes jeg ikke det er godt nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...