Gå til innhold

Creative slipper Zen Micro


Anbefalte innlegg

Synes ipod er mye finere enn denne uannsett. Ipod= kvalitet.

Ipoden er veldig fin når den er ny. Men etter et par ukers tid blir den fort veldig oppskrablet og slitt.

Jeg syns det er rart de har valgt å bruke slike materialer på en

mp3 spiller da disse brukes veldig mye. Har selv iPod og den er ikke på lang nær så

pen som den var i butikkhylla :(

Kommer an på hvordan du behandler den, tviler på at Zen eller noen annen spiller ville klart seg bedre i dine hender. Plastmaterialet iPod er laget i er meget slitesterkt og jeg tviler på at man kan få det stort bedre dersom man skal lage den i plast.

 

Ellers er vek dette en relativt klar iPod mini klone, nesten latterlig at man ikke kan være mer kreativ enn dette. Dette blir omtrent som å kjøpe en koreansk bil, dvs wannabe japansk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(...) Dette blir omtrent som å kjøpe en koreansk bil, dvs wannabe japansk :)

Dvs like bra, men billigere? :p

Du har mao ikke eid/kjørt koreansk bil ;) De virker kanskje like gode i begynnelsen til du begynner å gå dem i sømmene, da innser du hvorfor du sparte 50k i forhold til den Toyotaen.

Endret av kindings
Lenke til kommentar
Raptor' date='13/10/2004 : 18:42']
Synes ipod er mye finere enn denne uannsett. Ipod= kvalitet.

Du mener det... Det er nok en myte det!

 

Bateriet (noe iPod har hatt nye problemer med) for eksempel? I følge flere tester er ikke iPod blandt de beste på lyd heller

 

Spørr du meg så er iPod MP3-spillerenes Nokia, bra design, men ikke helt på topp teknisk

Du ligger noen år på etterskudd. Kanskje på tide å oppdatere seg litt..?

Batterileverandøren som leverte de dårlige batteriene er for lengst kasta på dør og lydkvaliteten får topp hos de som har peiling på lyd!

 

The iPod's measured behavior is better than many CD players—ironic, considering that most of the time it will be used to play MP3 and AAC files

 

http://www.stereophile.com/budgetcomponents/934/index5.html

Lenke til kommentar
btw: slutt med de desperate ipod forsvara, det høres bare tåplig ut

:) Kan forsåvidt si det samme om Zen argumentene til flere her, men faktum er at det faktisk er sider ved iPod som fremdeles gjør den suveren for mange. Stiller meg fremdeles kritisk til kopieringen Creative har foretatt i lengre tid, dersom de faktisk hadde noe å "fare" med ville de i større grad vært i stand til å skape noe som sa "Creative".. Greit nok, de har prøvde med enkelte klønete modeller(som jeg tror også Zen fantikerne innser ikke er bra nok), men har ikke sansen for denne type kopiering.

 

Når du sier "att rotta på", begynner jeg å lure på hvilke bilder du har sett. De har flyttet litt på knappene? Dog vil jeg påstå at dette er mer ett grep for å slippe unna en rettsal enn genialitet... tilogmed skjemen er omtrent identisk og menyene ser heller ikke ukjente ut.....

 

Batteriproblematikken til iPod er også løst med den siste modellen og det var egentlig det eneste svake punktet ved iPod etter min mening. Jeg sier ikke at Zen er dårligere enn iPod, men jeg verdsetter originalitet. Dessuten er "overlegnde" tekniske spesifikasjoner ikke alltid synonymt med virkeligheten. Igjen skuffer Creative meg, hadde trodd forrige Zen lansering var ett lavpunkt, men der tok jeg feil. I tidligere tider har jeg alltid vært Creative fanatiker(lydkort og andre PC løsninger), men må si at denne fremferden mot Apple har fått meg til å få dem i vrangstrupen.

Endret av kindings
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En sånn skal jeg definitivt kjøpe så snart pengene strekker til, ettersom ipoden min døde totalt idag.

 

Jeg skjønner ikke helt dere som snakker om kopiering av ipod mini, eneste jeg synest ser likt ut er touch flata og formen. :)

 

Men, men, bra med litt konkuranse til ipod!

den er alt for idolisert og kjøpt bare fordi den er en ipod.

denne får kanskje omvendt noen i iPod saueflokken.

 

:)

Lenke til kommentar

Syns ikke at Creative kan være på nivå med iPOD pga den dårligste programvaren jeg har vært borti når det kommer til overføring av filer. Hater å installere unytting programvare jeg bruker to ganger maks i måneden. Unødvendig, iTunes bruker man litt mer ofte isteden for Creative MediaSource, huff så jeg hater det. Har Creative Zen og halvparten av gangene jeg prøver å overføre filer så finner den ikke spilleren eller så er det noe annet problem. :thumbdown:

Endret av TechBoy
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...