håvard87 Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Bare lurer på hva som menes med bulk i sammenheng med kjøp av nytt skjermkort
AJH Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Bulk menes at du får skjermkortet i en pose uten pappeske rundt, basicly... Pleier å være en god deal det hvis du kan spare litt cash...
electr0nique Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Når en kjøper et bulk-skjermkort, vil en få kortet levert i en antistatisk pose (noen ganger også i en anonym pappeske), som regel uten drivere og manual. Nå skal det sies at jeg har opplevd å få bulk-produkter med manual, drivere og kjedelig pappeske. At et produkt selges som bulk har ingenting å si med dets kvaliteter, kun hva det blir levert med (alle kabler vil selvfølgelig følge med når en kjøper bulk).
Lexx Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Kommer uten eske og bundle. Er billigere enn retail. Når det gjelder skjermkort kommer de som oftest i en pose , med kabler, driver og evt et DVD program. De fleste klarer seg uten de spillene og programmene som er bundlet med retail pakkene.
Jørgen Sørheim Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Bulk betyr drit!!! Hei, velkommen til forumet. Du har nå pådratt deg en advarselsøkning og 7 dagers utestengelse.
Mr_Sunde Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Husker de gamle Radeon 7200 kortene som kom i bulk utgave var klokket lavere enn retail. Tror ikke det er sånn nå lenger.
ludomp3 Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Det er helt trygt å kjøpe bulk-varer. De kommer uten den iøyenfallende forpakningen som butikkvarene kommer i, men selve produktene / hardwaren er identisk... Kroner og spare her...
laaw Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Bluk vil si at du ikke får den stor pen pakkeske. Er du man kjøper du retail
Playmofetish Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Det samme gjelder for prosessorer. Der er Boxed-utgaven med kjøler og vifte, mens OEM/bulk er kun prosessor. Bulk er kun varen og evt. nødvendig utstyr som drivere. Retail er full pakke med ekstrautstyr som spill, kabler software osv.
SkyMarshall Arts Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Ja jeg bestilte bulk versjonen av Sapphire Radeon X800PRO 256MB fra komplett.no. Den kom i en anonym pappeske ja, pakket inn med boble-plast. Men i en rimelig stor antistatisk pose lå alt av kabler, drivere og what have you not. Så jeg kjøper alltid bulk når jeg kommer over det - det er som regel en mye bedre deal. Man trenger absolutt ikke den glorete ATI-eksen til 360kr. En brun kjip en fungerer like fint. So there ...
Vizla Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Bulk betyr drit!!! Hei, velkommen til forumet. Du har nå pådratt deg en advarselsøkning og 7 dagers utestengelse. stakkar... On topic: Jeg fikk mitt 6800LE i bulk.. selvom jeg ikke heeeeeeelt for til å forstå hva som gjør den "bulk"... Fikk med drivercd, kabler, tilogmed 4 demoer.. og originalpakning, med fin antistatisk pose rundt seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå