Gå til innhold

Hvordan låse opp pipelines 6800 serien guide


Anbefalte innlegg

ja leste masse om det. nv41 er rettogslett ikke mulig å åpne på ser det ut til!

grr da var det ikke store oppgraderingen fra 9800pro kortet mitt!

:(

5845031[/snapback]

Hvis du får klokket det til f.eks 430/900 Kjerne/Minne så vil det bli mye raskere enn et 9800Pro. Men da må du kanksje øke spenninga endel.

 

Husker jeg hadde et Gainward 6800LE AGP som jeg ikke fikk åpnet noen pipelines på grunnet at det var feil på dem. Jeg klokket dette opp til ca. 430/900 og brukte vel 1.4 eller 1.5 volt på kjerna. I Doom 3 greide jeg da ca. 56 bilder i sekundet på 1280x1024, high quality og 2x Anti. Før klokken greide jeg vel bare rundt 40 bilder i sekundet om jeg ikke husker feil.

 

Det later også til at en slik klokk gir halve ytelsesforbedringen om man sammenligner med vellykket åpning av 16 pipelines. Slik at man får like stort ytelseshopp fra klokken som man får av 16 pipelines. Det beste er jo å få til begge tingene. Men denne klokken tilsvarer ca. et uklokket 6800LE som har åpnet alle pipelines.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja. orginalt så yter det litt bedre enn 9800pro. minnet kjører allerede 900mhz så jeg håper over gigahertzen! burde og klare å få litt hastighet på kjernen ettersom det er så få pipelines. har vannkjøling og så tror nok en økning på volten må til!

Lenke til kommentar
er vel mulig å klokke de fleste skjerkort...

 

du mener åpne pipelines seff!  :whistle:

 

skulle tro det. ta av kjøleren og se vilken brikke det er. er det nv41 går det ikke!

5879775[/snapback]

Lite problem siden jeg ikke har skjermkortet da :!: Men mente seff åpne pipelines ja! Er det noen som har erfaring med dette skjermkortet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...