Gå til innhold

hva synes dere om charmed

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lurer på om programmet hadde vært like populært om man hadde fått inn noen enda styggere jenter i stedet :roll:

Endret av tjalla
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234
Skrevet
Jeg synes Charmed er helt ekstremt dårlig. Dårlige skuespillere, dårlig handling, dårlig alt.
Dog er dette bare min mening selvsagt.  ;)

Bare og bare, fru Blom. Jeg er helt enig. :)

• 2 uker senere...
  • 1 år senere...
Skrevet
Lages fremdeles ja. Likte de første sesongene ganske godt, men har blitt litt for jentete etterhvert

Amen. Så de første par sesongene jeg og. Nå bare recycler de alt om igjen og om igjen og det er blitt noe helt annet enn det var.

Skrevet
Jeg synes Charmed er helt ekstremt dårlig. Dårlige skuespillere, dårlig handling, dårlig alt. Dog er dette bare min mening selvsagt.  ;)

2943104[/snapback]

...og min mening.

Skjer jo det samme i hver episode. Kommer en eller annen demon fra et sted, også stresser de litt med å finne ut hva de skal gjøre, før de finner ut at de må holde hverandre i hendene og gange opp kreftene sine.

Skrevet
Var det egentlig noe vits å bumpe en to års gammel tråd Almadora?

6551083[/snapback]

Joda, Jeg tenkte jeg måtte poste min mening om Charmed. Katta er søøøøøøøøøt! Men ikke i mennesklig form :sick:

Noen som vet et program man kan legge til Charmed effekter på video? Orbing, pyrogenesis, telecinetic orbing osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...