Gå til innhold

StarWars: Episode II Good/Bad?


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-05-17 20:30, Hoppesagåsa skrev:


Hva pokker har Star Wars her i et data å gjøre?

Jeg jeg glad jeg slipper å være moderator her på forumet som stort sett bruker tiden på å oppdra fjortiser.




<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Hoppesagåsa på 2002-05-17 20:31 ]</font>


 

enig med han, denne posten passer ikke under alt om data. ingen grunn til å kalle han idiot

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:



Egentligt så tror jeg at lyden er bedre på kino, vis vennene dine ikke har THX annleg hjemme, og kinoen har Dolby Digital....



 

Klart du har THX annlegg når du først skal ha hjemme-kino.. :smile: Noe annet ville vært å kaste penger ut av vinduet.

 

Får ikke sett den på kino jeg. Helvetes militær dritt!! :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-17 22:10, Cappo skrev:

Får ikke sett den på kino jeg. Helvetes militær dritt!! :sad:



 

Hvor tjenestegjør du hen..?

 

På Sessvollmoen, der jeg var, var det en egen kino som viste filmer ca 1-2 måneder etter de hadde premiere.

 

Jeg så bl.a The Matrix, SW Episode 1 og End of Days på denne kinoen. Men det var mange filmer jeg gikk glipp at pga. øvelser...

Lenke til kommentar

------

Klart du har THX annlegg når du først skal ha hjemme-kino.. Noe annet ville vært å kaste penger ut av vinduet.

------

 

så vidt jeg vet er THX en sertifisering som utstedes etter et kontrollert oppsett av høyttalere. riktik innstillt etc, og ikke et lydsystem. tviler på at mange personer har en slik sertifisering på hjemmekinoen. at et produkt er merket thx er vel bare at den er godkjent for bruk i et thx oppsett.

 

mulig jeg tar feil..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-17 21:57, Caveman skrev:

Quote:


Den 2002-05-17 20:30, Hoppesagåsa skrev:


Hva pokker har Star Wars her i et data å gjøre?

Jeg jeg glad jeg slipper å være moderator her på forumet som stort sett bruker tiden på å oppdra fjortiser.




<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Hoppesagåsa på 2002-05-17 20:31 ]</font>


 

enig med han, denne posten passer ikke under alt om data. ingen grunn til å kalle han idiot

 

Kan ikke dere som misliker emnet, hoppe galant over denne posten da?

 

 

[ Denne Melding var redigert av: panden på 2002-05-17 23:18 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-17 00:43, stroganoff skrev:

tror du dem designa millioner av modeller? dem kopierer seff. spiller bare av i forskjellig takt så man ser aldri noen synkrone bevegelser. mye er nok også bare statistarbeid og dem får man gratis.



 

statist arbeid er ikke gratis, jeg var statist på I am Dina og fikk 500 kr pr dag jeg var der, de over 16 fikk 750 kr pr. dag (hadde bursdag senere på året) :sad:

Lenke til kommentar

Den 2002-05-18 00:07, gthaman skrev:

Dvd spiller, svcd format på filmen (3cder), og hjemmekino? Da ser jeg ikke poenget ved å se filmer på kino. Ikke bare det, du får jo se filmer mye før premierene i usa.

 

 

Ep2 er ikke kommet ut på svcd kvalitet ennå, den eneste versjonen som er gitt ut er en veldig dårlig kopi med ekstremt dårlig lyd og uklart (fussy) bilde. Jeg vil ikke ha noe med disse kopiene å gjøre. Jeg hater kino kopier, og ihvertfall av så dårlig kvalitet!

 

Starwars ep2 MÅ sees på kino, og hvis man er så privelegert at man bor 20min fra Bergen Kino så er det bare en mulighet!!!!!!

Lenke til kommentar

SWII - jeg synes historien var litt tynn. Jeg synes også at skuespillerprestasjonene var litt tvilsomme - særlig Anakin (husker ikke navnet - Christensen?) var dårlig. Men det tror jeg skyldes noe av klippingen. Jeg synes at det til tider ble litt overspill eller at skuespillerne gjorde et dårlig forsøk.

Effektene var kjempebra! Og Yoda's kamp var... vel, det beste jeg har sett av slike dueller! WOW, for en fart! Der har vi beviset for at "size doesn't matter".

Savnet en del av den klassiske SW - humoren, selv om den absolutt var til stede.

Jeg synes Lukas burde skjerpe seg dialogmessig sett. SWII var til tider flau å se (høre). Dette kan gjøres bedre!

Men: det er STAR WARS!!!! =) Selv om det er enkelte ting jeg ikke likte, er dette STORT! Man gleder seg til neste... Én ting - jeg likte IKKE slutten. Følte at det var stopp før man fikk en "avsluttende følelse" som i de andre filmene. Denne filmen gir en følelse av at neste film er en fortsettelse (hvilket den _er_, men dere skjønner sikkert hva jeg mener).

 

Lukas har oppnådd én bieffekt med denne filmen: en forventning til neste film om at den skal fortsette storyen. Det likte jeg _ikke_

 

Og til dere som sier at SW ikke er for jenter: grow up & møt _skikkelige_ damer! :smile: Forloveden min var helt i 100% når jeg fortalte henne at jeg hadde en kopi av filmen! (PS: OK, jeg _har_ lasta den ned. Men dere kan sette bestemor i pant på at jeg skal på kino og kjøpe DVD'en når den kommer!) Så ikke kom her og fortell at jenter ikke liker SW! Dama til en kompis ble helt i 100 hun også. Så jeg vet om _to_ som liker SW - hvilket motbeviser deres påstander _K_R_A_F_T_I_G_! :grin: :grin: :grin: :grin:

 

Karakter: 5-

filmen fortjener ikke bedre pga. litt mange mangler / feil. Yoda's duell får 100 på en skala fra 1-10! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-17 20:40, panden skrev:

Quote:


Den 2002-05-17 20:30, Hoppesagåsa skrev:


Hva pokker har Star Wars her i et data å gjøre?

Jeg jeg glad jeg slipper å være moderator her på forumet som stort sett bruker tiden på å oppdra fjortiser.


 

Idiot.....

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: panden på 2002-05-17 20:42 ]</font>

 

samme her !! TOSK !

Lenke til kommentar

Jeg har sett filmen. Å det er ikke no warez horing jeg driver med nei. Altså jeg har sett filmen på kino og jeg trur star wars fans vil elske den, mens de som ikke har noe forhold til star-wars vil bare synes dette er enda mere fjernt. Å ett lite tips. Ikke last ned denne filmen i dårlig kvalitet. Dra å se den på kino så for du se de fantastiske bildene som George Lucas har skapt.

Lenke til kommentar

Quote:



Hvor tjenestegjør du hen..?


På Sessvollmoen, der jeg var, var det en egen kino som viste filmer ca 1-2 måneder etter de hadde premiere.


Jeg så bl.a The Matrix, SW Episode 1 og End of Days på denne kinoen. Men det var mange filmer jeg gikk glipp at pga. øvelser...


 

Bardufoss, Seter*langtfaeninord*moen.

Og der kommer ikke filmene på en god stund. I tillegg så dimmer jeg 21. Juni. Tviler på at den kommer før det.. :razz:

 

THX på Hi-Fi er nok bare THX klart ja. Men du kan fortsatt få rimelig fet lyd hjemme. Ikke like bra som på kino kanskje pga at de bruker et x antall forsterkere og en haug med høytalere. men lyd på DVD er nok bedre en den på rullen på kino. Så det så.. :razz:

 

_________________

AMD XP 1800+

Abit KR7A-RAID

512Mb TwinMOS PC2100 DDR

Creative Geforce 3 Ti 500

Quantum Fireball Plus AS 20 GB

2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID

SB Audigy Player

Plextor 40/12/40

Chieftec DX-01BL-D

 

[ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-05-18 03:24 ]

Lenke til kommentar

Puuh...

 

Jeg var helt svett i hendene etter jeg hadde sett filmen.Jeg har alle sw filmene , men det her er den definitivt beste!!

Den var så bra så jeg hadde bursdagen min med 4 kamerater på premieren.

Eneste minus var Love scenene og helt hvit tekst som noen ganger kunne bli vanskelig og lese (spesielt inni kloningshuset).

Duell med Grev.Dooku , Obi-Wan Kenobi , Anakin Skywalker og til slutt Yoda burde ta pusten fra enhver EKTE Star Wars fan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...