Gå til innhold

skriveren spytter papir


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du gir oss ikke særlig mye info her. Hvilken skriver? Nyinnkjøpt? Har den fungert greit før? "Spytter den ut" i alle programmer eller bare i noen? En helt enkel test er å starte Kontrollpanel>Skrivere; velg skriveren din, høyreklikk på den og "skriv ut en testside". Spytter den fortsatt ut mange sider er mitt forslag at det er noe feil med driveren din (sjekk for oppdatering, evt avinstaller og reinstaller).

Lenke til kommentar

nå kommer det ikke noe ut i det hele tatt. har ikke skriveren her nå, så jeg husker ikke hvilken skriver. men tror det er en hp av noe slag.... den har virket fint helt til den plutselig begynte å spytte ark. den er ikke spesielt ny, noen år gammel. Det som skjer nå når jeg prøver å skrive ut, enten det er en testside eller et hvilket som helst annet dokument, er at den lager merkelige lyder. som om de hjulene inni skriveren gå altfor fort. etter at jeg har prøvd å skrive ut står den å blinker på arkmaterknappen. når jeg trykker på den slutter det å blinke, trykker jeg da på den en gang til da skjer det ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...