Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er mitt..

Men jeg holder på å skal skifte kabbis nå!(venter på strømforsyning) Da skal det bli ryddigere ja..

post-153-1107273048_thumb.jpg

Skrevet
er HELT nabb på det med vannkjøling men ville det ikke være bedre for deg med kortere slanger ettersom at vannet har kortere vei? :dontgetit:

Det kommer vel helt an på pumpen. Dessuten skal man ungå å få knekk i slangene.

Skrevet
Her Er det noen bilder av kabinettet mitt, innvendig og utpå, er jævli mye ledning rot, men har nettopp koblet sammen pcen på grunn av at jeg nettopp har plassert vannkjøling i systemet mitt, regner med at jeg for rydda litt inni der om ikke så lenge.

Du hadde ikke spart på slangene ihverfall. :p

Veldig nice ;)

Skrevet (endret)

orange katoder?? litt småfett :p;)

skulle kanskje ha dytta kablene litt lenger opp og bak hardiskene og sånt, men ellers bra :thumbup:

Endret av alexern
Skrevet

Skal vise dere pc jeg! Her ser dere god gammaldags rotete pc. MED stygg trakt som blåser luft til prosessoren. Ikke noe vannkjøling her i gården nei :p

Skrevet
her er da etter at jeg har rydda litt, ble ikke så alt for bra, men det ble bedre. så på et bilde over her en wounderbaun (veit ikke hvordan det skrives) noen som har peiling på hvor det er mulig og få kjøpt?
Skrevet
her er da etter at jeg har rydda litt, ble ikke så alt for bra, men det ble bedre. så på et bilde over her en wounderbaun (veit ikke hvordan det skrives) noen som har peiling på hvor det er mulig og få kjøpt?

Bare hos meg dine bilder ikke virker?

Skrevet

Bare hos meg dine bilder ikke virker?

nei ... her også :hrm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...