FuzzFuet Skrevet 15. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2005 Hvilken IDE kabel er det? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2005 Hvilken IDE kabel er det? Det er denne. Synes den er sykt nice. Det er bare tull det de skriver i anbefalingene... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2005 Nei, nå var det ikke noe mer å si på kabinettet ditt (som jeg ser akkurat nå) Zevs_, ser bra ut nå Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Jeg har ikke giddet og ordne noe særlig i mitt kab. siden jeg ikke har vindu. Jeg skal kjøpe meg et kab. med vindu snart. Noen som har noen anbefalinger jeg bør gjøre da? Endret 16. mai 2005 av Mr. Freeman Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 Du burde sleeve kablene dine, gjemme alle kabler du kan (f.eks. bare hk-brettet) og kjøpe runde IDE-kabler Mr. Freeman Lenke til kommentar
sigz Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 Skal ikke legge ut et bilde av ditt a sigen? Eller har du gjordt det allerede? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Tror jeg har gjort det sigz, men det var gammelt når jeg la det ut etter det jeg kan huske. Kan sikkert legge ut bilde snart, men det er ikke noe fint inni der *TaBilde* (nei da, skal sikkert ta et snart) EDIT: Noen spess grunn til at du vil se akkurat mitt kabinett sigz? Endret 16. mai 2005 av sigen Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 Tror jeg har gjort det sigz, men det var gammelt når jeg la det ut etter det jeg kan huske. Kan sikkert legge ut bilde snart, men det er ikke noe fint inni der*TaBilde* (nei da, skal sikkert ta et snart) EDIT: Noen spess grunn til at du vil se akkurat mitt kabinett sigz? Siden du virker veldig dyktig, og vi vil gjerne se ditt. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 Hehe! jeg er nok ikke dyktig, beklager å måtte skuffe folkene her, jeg har det ikke spess ryddigt i mitt, jeg bare ser hva som kan gjøres, og hvordan det kan gjøres jeg Men jeg får vel ta bilde av kabinettet mitt da, hvis folk maser noe mer nå Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 *mase* Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 Greit det tonna, skal ta noen bilder nå Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 Greit, her er bildene av mitt kabinett (klikkbare thumbnails) kom med forslag, vet det er masse jeg kan gjøre der inni, ser jo ikke ut jo! (PS: det ser litt værre ut på bildene enn i virkeligheten) Bilde av den nederste delen: (mørkt i rommet, med blits) Bilde av hele kabinettet: (synes dette ser litt stiligt ut, ser nesten ut som om kabinettet svaver i løse luften) Bilde tatt skrått bakfra, for å se litt på diskene: Nå, kom med forslag, jeg er åpen for forandring inni der, og har kameraet klart til nye bilder (med eventuelle endringer, eller nærbilde e.l.) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 Greit, her er bildene av mitt kabinett (klikkbare thumbnails) OT, men. Hvordan lager du klikkbare thumbnails? Zevs_ "kissa4ever" Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Greit, her er bildene av mitt kabinett (klikkbare thumbnails) OT, men. Hvordan lager du klikkbare thumbnails? Zevs_ "kissa4ever" Fordi da kan man se nærmere på bildet. EDIT: D'OH Endret 16. mai 2005 av Mr. Freeman Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 Han spurte om hvordan, ikke hvorfor Du skriver inn [ IMG ] IMG-tag til lite bilde[ /IMG ][ /URL ] (uten mellomrom) Bildene hoster du hos f.eks. photobucket.com Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Ville bare prøve. Klarte det! Tusen takk. Zevs: "kissa4ever" Endret 16. mai 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 nice den CPU kjølern der Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 Grattla med å få det til Zevs_, er ikke så vanskelig Men hvorfor skulle jeg legge ut bilde av mitt? Ingen som har sagt noe om det jo Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 hehe, sitter bare og beundrer hardiskene dine jeg sigen Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Hehe! Kjekke de ja gunz Det er 2x250GB Seagate Barracuda 7200.8 S-ATA NCQ i RAID 0 (skal vise 1x500GB i windows, men jeg får det ikke til, skal snart levere den inn til noen som sikkert kan det) 1x 200GB Seagate Barracuda 7200.2 S-ATA NCQ 1x 35GB WD Raptor 10.000 RPM systemdisk Barracuda-diskene lager lite og ingen lyd, digger dem Skal bare holde meg til Seagate fremover :love Seagate Barracuda EDIT: Ingen komentarer til kabelspaghettien inni der? Endret 16. mai 2005 av sigen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg