Gå til innhold

Hvordan greier dere å spille Doom3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk Doom3 bundlet med skjerkortet mitt, og installerte det i all glede, men spillet er jo helt grusomt. Monstrene ser jo helt ekte ut og de popper frem når du minst aner det. Jeg greier rett å slett ikke å spille det :blush:

Er alle levlene like mørke å skumle?

Jeg har bare spillt littegrann da, har akkurat kommet opp til HQ etter at monstrene er kommet. Og jeg er allerede skremt.

Er det jeg som er merkelig eller er spillet ekstremt skummelt? :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å spill i mørket med volumet til sorrund-anlegget skrudd opp! :devil:

Personlig synes jeg spillet ble kjedelig (les forutsigbar) etter den første timen.

Skrevet

Om du spiller litt, så kommer Carebears hoppende frem, å du ser Onkel Skrue sitte å telle pengene sine når du kommer til nivået med pengebingen.

Skrevet (endret)
Prøv å spill i mørket med volumet til sorrund-anlegget skrudd opp!  :devil:

Personlig synes jeg spillet ble kjedelig (les forutsigbar) etter den første timen.

Jeg spillte igår natt, med headfones, holdt i massevis det :(

Enig i at det er litt skremmende i begynnelsen, men du blir "vant" til det etter hvert og dette varierer sikkert ifra person til person. Noen synes kanskje det er en skremmende opplevelse gjennom hele spillet. Jeg er derimot ganske sikker på at de færreste opplever det slikt. :)

Hvis det blir for "mye av det gode" kan du spille det med lyset på, redusere volumet eller spille på en lettere vanskelighetsgrad.

Du tør sikkert å gjennomføre spillet skal du se. :)

Edit:

For min egen del synes jeg betegnelsen "skremmende" ikke passer min opplevelse av spillet. Et mer passende ord er overraskende, da jeg støkker mer enn å bli skremt.

Endret av guezz
Skrevet

Om du spiller litt, så kommer Carebears hoppende frem, å du ser Onkel Skrue sitte å telle pengene sine når du kommer til nivået med pengebingen.

Sarkasme på et høyt plan! :!:

Skrevet

Jeg ble ikke akkurat så veldig skremt av det.

Bare nyt og bli skremt, det er ikke så veldig mange spill som du blir skremt i.

Skrevet

HAHAHA... :!:

dagens...

Skrevet

Han er 16 år. Det er litt forskjell på folk. Skal ikke bedømme etter alderen. En fyr på 20 eller 30 år kan bli skremt, det er bare om man er letteskremt eller ikke. Så alderen har ikke noe å si.

Jeg ble skremt de første levelene, så roa det seg fordi jeg ble vant med det. Men det er et genialt spill forde. :D

Skrevet (endret)

Jeg har nå spilt litt nå og da og i det jeg tror jeg er blitt vant til det skrur spillet opp intensiteten, og som sagt i tidligere tråder så var helvete faktisk litt avslappende men nå er jeg tilbake på Mars og ting blir stadig mere intenst, og jeg blir like skremt nå som da jeg starta.

Endret av perpyro
Skrevet (endret)
Jeg fikk Doom3 bundlet med skjerkortet mitt

Hvilket skjermkort?

Han er 16 år. Det er litt forskjell på folk. Skal ikke bedømme etter alderen. En fyr på 20 eller 30 år kan bli skremt, det er bare om man er letteskremt eller ikke. Så alderen har ikke noe å si.

Nja, både og, jeg kjenner en som er snart 30 som ikke tør å spille, eller, han tør jo, men han syns det blir for slitsomt å skvette så mye, skikkelig lettskremt.

Men det er større sjans for at en 12-åring er mer skvetten enn en 20-åring.

Endret av odex
Skrevet (endret)

Ikke dumt, ikke dumt i det hele tatt... ;) Angrer faktisk litt på at jeg kjøpte x800 isteden for GT6800, men, men. Håper ATI får bedre orden på driverne sine snart.

Endret av odex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...