Gå til innhold

Hadde Bush radiomottaker på ryggen?


Anbefalte innlegg

Vi vet jo alle hvem som er "mannen bak Bush". Husker ikke helt hva han heter, men han med hjertefeil (somebody help me).

Finn èn feil. :p

 

Tenker du på Karl Rove?

Fnis. Jo, morsom setning det der. ;)

 

Jeg skal finne ut hva han heter, jeg. Fikk det bare forklart av en lærer i dag, og da må jeg nesten spørre han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi vet jo alle hvem som er "mannen bak Bush". Husker ikke helt hva han heter, men han med hjertefeil (somebody help me).

Finn èn feil. :p

 

Tenker du på Karl Rove?

Fnis. Jo, morsom setning det der. ;)

 

Jeg skal finne ut hva han heter, jeg. Fikk det bare forklart av en lærer i dag, og da må jeg nesten spørre han.

Det er norskættede Karl Rove som er Bush's rådgiver, mannen med hjertefeilen er vel Dick Cheany.

Lenke til kommentar
Men hvem bryr seg vel om bush og kerry og all den der dritten uansett..

De som lurer på hva faen som skjer med verden?

Helt enig. Presidentvalget i USA styrer mer enn bare livene til folkene som bor der borte, hvis du ikke har lagt merke til det.

 

Jeg utelukker ikke at det faktisk er en radiomottaker eller noe i den dur. Syntes det virker logisk jeg, egentlig. Bare tenk - alt han sier, kan bli brukt mot ham, så han må være veldig forsiktig.

Lenke til kommentar

Hadde ikke sjokket meg hvis en hadde en radiomottaker, det som sjokker meg er hvis de bruker en som er så drit stor. Har ikke blåtann rekkevidde på hele 100m nå a?

 

Kanskje det er sånn blodtrykkmåler satt på feil, hehe.

Endret av boy2star
Lenke til kommentar

Uten at folk tror jeg sluker historien helt. Fra det lille jeg så av den første debatten reagerte jeg litt på ansiktsuttrykket Bush hadde mellom den tiden spørsmålet ble stilt og han begynte å snakke. Først tenkte jeg bare at han var mistenkelig lik en sjimpanseunge, men nå forbinder jeg uttrykket med en mann som lytter, ikke en som tenker.

Lenke til kommentar
http://nyc.indymedia.org/newswire/display/125456/index.php

 

Bush blir avbrutt av stemmen i øret, og ber om å få snakke ferdig.

 

Bush har jo en historie med å få total hjerneblokk. F.eks. her: http://vancouver.indymedia.org/news/2003/09/69455.php

Indymedia er omtrent like objektive som kona til Bush selv.

 

my guess is that it's an implant, not something stuck in his ear.

Jajamen, hvis du sier det så..

Lenke til kommentar
http://nyc.indymedia.org/newswire/display/125456/index.php

 

Bush blir avbrutt av stemmen i øret, og ber om å få snakke ferdig.

 

Bush har jo en historie med å få total hjerneblokk. F.eks. her: http://vancouver.indymedia.org/news/2003/09/69455.php

Indymedia er omtrent like objektive som kona til Bush selv.

 

my guess is that it's an implant, not something stuck in his ear.

Jajamen, hvis du sier det så..

Indymedia er subjektive. Det er det som er hele poenget . . .

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Herre min hatt. Det tar et spesielt evne til a tro pa noe slikt. At man skulle sette en radiomottaker pa ryggen til Bush, hoyst synlig, isteden for a putte den hvor som helst annen plass pa kroppen hans tilnaermer seg det a vaere sinnsykt. At flere folk som tror pa denne roverhistorien plutselig har glemt at Bush har hatt problemer med a snakke for denne debatten, er tydelig tegn pa at folk sletter hukommelsen for a tilpasse seg det de vil tro pa.

 

Jeg har sett flere nettsteder som tror pa dette si noe som:

"Bush sa um, ah, og var treig med a svare flere ganger. Dermed ma han ha hort pa noen."

 

Ja, for Bush har aldri stammet, sagt "um" hundre ganger, osv. nar han har snakket for. Neida. Bare glem alt som skjedde for fredag 8. oktober. Bush var helt perfekt til a snakke for seg for denne datoen, og hans talefeil under debatten ma da skyldes at han horte pa noen i oret sitt, fra en hoyst synlig mottaker pa ryggen, sann at den ikke skulle oppdages......

 

:roll:

 

 

Rock on guys! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...