Janivars Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Jeg har det veldig kjedelig foran pcn om dagen, jeg har lissom ingen spill som jeg syntes er noe morsomme å spille.. CS 1.6 har jeg, men det er kjedelig... Har ikke lyst til å kjøpe HL 2 gjennom steam heller.. Vil ha mitt eget cover.. Så jeg lurte på om det er noen gode krigs/strategy/action/bilspill ute ? info om noe av dette? Demoer ? Endret 9. oktober 2004 av Janivars
Ni kon Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 http://www.albinoblacksheep.com/flash/squares2.php
Betroz Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Soldier Of Fortune 2 er kult å spille på nettet. Men da trenger du en vallid CD-key
Janivars Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Soldier Of Fortune 2 er kult å spille på nettet. Men da trenger du en vallid CD-key Hadde tenkt meg noe mer nymotens .. hehe
Rafael Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Soldier Of Fortune 2 er kult å spille på nettet. Men da trenger du en vallid CD-key Hvorfor skulle man ikke ha det?
figure_02 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 sier bare: Rome Total War og Lotr Bfme når det kommer 18nov.
Vice Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Tja, har ikke testet det selv ennå, men "Tribes: Vengeance" er kanskje verdt å prøve?
Janivars Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Jeg laster ned MP demo til Men of Valor.. Håper at det er gøy da
Snorre Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Som sagt før i tråden så er Rome Totalwar et godt alternativ. MEget gøyt strategispill. Hvis du har starcraft kan du jo dra fram det igjen . Ellers har jo vi Spill som The Sims 2 som kan være morsomt til tider. Warcraft kansje? Demo til Rome Totalwar fåes her: http://www.fileplanet.com/files/140000/144640.shtml Demo til Warcraft 3 fåes her: http://www.blizzard.com/war3/demo/ Vet egentlig ikke om noe annet kult. Endret 9. oktober 2004 av Orresnei
Snorre Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Enemy Territory er jo ikke så dumt da. Der kom jeg deg i forkjøpet On-Topic Du kan jo alltids prøve Battlefield (Hva som helst av den serien), starwars battleground (eller var det battlefront det het?) eller operation flashpoint.
Brighto Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Kanskje Locomotion eller Ground Control 2 eller kanskje battlefield serien, eller kanskje operation flashpoint? Alle er bra spel!
Axefjord Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 (endret) MP: Americas army (kjempeartig fps, litt mer realistisk enn f.eks CS, GRATIS:) SP: Rome:Total war Europa 1400 (handels/politisk-simulator på 1400-tallet, mye artigere enn det høres ut som) Morrowind (rpg, trenger tålmodighet på dette spillet da..., 200timer+++ for å runne det) Thief 3 (snikespill) Edit: Gothic 1 & 2 (rpg, eventyrverden) Alternativer: SWAT 2 Theme hospital Heroes of might and magic-spillene Endret 9. oktober 2004 av blackninja
Jokko88 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Kan dere anbefale noen adventure\RPG spill? Trenger ikke å være nye.
Snorre Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Kan dere anbefale noen adventure\RPG spill? Trenger ikke å være nye. Liker du hack and slash rpg-er så har du jo det beste som heter diablo2. Om du kjøper det så kjøp expansion settet i tilleg. De selger de hos spaceworld og platon i sånt 3 for 300kr's tilbud. Da trenger du bare å kjøpe et siste spill. Demo fåes her: http://www.blizzard.com/diablo2/demo.shtml
Tobi2 Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 En liten haug med tips: Star Wars: Battlefront Star Wars: Knights of the old republic Star Wars: Jedi Academy Battlefield Vietnam Warcraft 3: Frozen Throne Sacred Heroes of Might and Magic Morrowind BloodRayne (Megadeilig hovedkarakter ) Manhunt Doom3 Farcry Wizards and Warriors (RPG klassiker) Silent Hill3 Temple of Elemental Evil Neverwinter Nights Might and Magic (RPG klassiker) Lula (hehehe) Leisure suit Larry Magna cum Laud (nesten like morsomt :!: ) Carmageddon GTA ...og listen kunne fortsette i evigheter... MERK: Jeg sier ikke at jeg synes alle disse spillene er bra. Dette sier jeg for å slippe eventuell flaming om hvor dårlig det og det spillet er. Men for all del bare diskuter det
Snorre Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 (endret) En liten haug med tips: Star Wars: Battlefront Star Wars: Knights of the old republic Star Wars: Jedi Academy Battlefield Vietnam Warcraft 3: Frozen Throne Sacred Heroes of Might and Magic Morrowind BloodRayne (Megadeilig hovedkarakter ) Manhunt Doom3 Farcry Wizards and Warriors (RPG klassiker) Silent Hill3 Temple of Elemental Evil Neverwinter Nights Might and Magic (RPG klassiker) Lula (hehehe) Leisure suit Larry Magna cum Laud (nesten like morsomt :!: ) Carmageddon GTA ...og listen kunne fortsette i evigheter... MERK: Jeg sier ikke at jeg synes alle disse spillene er bra. Dette sier jeg for å slippe eventuell flaming om hvor dårlig det og det spillet er. Men for all del bare diskuter det De fleste av de spillene der er faktisk veldig bra. God liste XzeroX10 Endret 10. oktober 2004 av Orresnei
Piratpjokken Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Americas Army (AA) finner du her. Vil du direkte til en download link kan du gå inn her Lurer du på hva i alle dager du skal laste ned så bare ta å last ned AA:SF (americas army: special forces). De er forresten bare den du kan bruke
Piratpjokken Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 PS. treningene kan bli veldig kjedelige! og vansklige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå