Gå til innhold

Half-life 2 gold edtion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Your credit card has been charged as detailed below. This email serves as your receipt.

>

>Product Cost

>-----------------------------------------------

>Half-Life 2 Bronze $ 49.95

>

>Tax (Norway) $ 0.00

>-----------------------------------------------

>Total $ 49.95

 

 

 

Fra kvitteringa jeg fikk fra Valve.. det der er riktignok for bronsje pakka men da er det nok ikke skatt på gull pakka heller.. men frakta vet jeg ikke,,..

Lenke til kommentar

Det kan komme moms/toll på pakker som kommer inn i landet med verdi over 200,- Samme som ved kjøp av dvd filmer/spill. Dette avhenger derimot av hvordan dette blir sent, event. merket som gave da verdigrensen er 1000,- Det er heller ikke sikkert at de merker med reel verdi. De hele inngår jo i en pakke der spillet blir lever elektronisk og da ikke skal regnes med i summen som tollgr.

 

Sansynligvis kommer bare frakt i tillegg. Hva dette er aner jeg ikke :)

Lenke til kommentar

hmm

er det ikke sånn at det ikke er lov å kjøpe spill fra USA da.

det står på steam's hjemmeside at frakt og evt. regler kan bety at kjøperen ikke får spillet, jeg er 96% sikker på at dette gjelder norge også.. :hmm:

 

men kan noen være så snille å avkrefte dette, har så lyst på gold :yes::dribble:

Lenke til kommentar

"If you are an international customer, you acknowledge that Merchandise will be shipped from the United States and that you are responsible for any applicable import duties."

 

siden pakken poster mer enn 200 kr så må man betale toll og avgifter, det betyr at pakken (hvis man bor i oslo) havner på postens lager på Alnabru, der må man betale alle avgifrer, (f.eks. 24% moms) og der sjekker ammtidig tollvesnet hvor pakken kommer fra. hvis det er usa så får du den ikke, og de sier ikke fra.

 

Jeg kjenner noen som bestilte Age Of Empires rett fra Microsoft i usa, de betalte 300 kr men fikk aldri spillet.....

 

dene regelen gjelder spesielt spill og noen andre varer, ikke men ikke f.eks. musikk

 

men en fortsatt bare 96% sikker på at dene regelen fortsatt gjelder Norge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...