Gå til innhold

Noen som vet når Red alert 2 ble laget?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spilla det littegrann når det kom ut, en del fine units må jeg si :)

Men synes fortsatt spillet preger litt for mye av å 'masse' en sort og kjøre på.

Men var en del underholding sammen med venner, siden ingen av oss var gode. Men RA2 klarte aldri helt å få meg vekk fra starcraft ;)

I MP funker det dårlig med "masse av en unit" ;) Med mindre du tankrusher med success da.. Uansett: Beste Strategi spillet EVER i MP :w00t: Fantastisk kult!! Men noen har bøffa manualen min så får ikke spillt på Nett lengre. Vetta f**n hva CD-keyen min er.. :cry:

 

Kjøpe det på nytt ;) Neon som vet hvor jeg får det tli slikk og ingenting?

Lenke til kommentar
Spilla det littegrann når det kom ut, en del fine units må jeg si :)

Men synes fortsatt spillet preger litt for mye av å 'masse' en sort og kjøre på.

Men var en del underholding sammen med venner, siden ingen av oss var gode. Men RA2 klarte aldri helt å få meg vekk fra starcraft ;)

I MP funker det dårlig med "masse av en unit" ;) Med mindre du tankrusher med success da.. Uansett: Beste Strategi spillet EVER i MP :w00t: Fantastisk kult!! Men noen har bøffa manualen min så får ikke spillt på Nett lengre. Vetta f**n hva CD-keyen min er.. :cry:

 

Kjøpe det på nytt ;) Neon som vet hvor jeg får det tli slikk og ingenting?

Jeg har sett red alert 2 og expansionpacken på platon og spaceworld til sånn billig pris 100 kr stykk eller no sånt. Men er ikke sikker på om de sleger det lenger. Ellers kan det vel fåes på en nett-butikk.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg leste ett sted noen rykter (eller spekulasjon?) om at det neste spillet i C&C serien skulle hete C&C: Twilight?

 

Det var ikke bekreftet fra noe hold, men vi har jo lov til å håpe på en 3'er :w00t:

har RA1 med expansion packs aftermath og den andre... PWN! digga bare det as... så vanvittig bra tidsfordriv har ikke finnes siden (hvertfall ikke i SP!)

 

Har RA2 og yuri xpen... er ganske morsomt det også :) SP er litt lett, har ikke prøvd mp...

Lenke til kommentar

C&C Twilight != Red Alert 3

 

virker som noen trodde/tror at C&C Red Alert og C&C Tiberian ******* faktisk er sammenhengende.

 

Eneste sammenhengen jeg kommer på i farten er: Red Alert er C&C i paralell univers, det står bedre forklart i C&C Encyclopedia på PlanetC&C, har bare ikke url for hånden da seff :\

 

/daC!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...