Rafael Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Koster det noe å spille det? Nope, trenger ikke orginalt spill heller Hva er det du antyder til?
likferd Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Koster det noe å spille det? Nope, trenger ikke orginalt spill heller Hva er det du antyder til? Hehe, det er sant. Microsoft har "glemt" å legge inn cd-key kontroll eller noe..
Potetdamen Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Ser kult ut , men ser litt forvirrende ut
Uxzuigal Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Koster det noe å spille det? Nope, trenger ikke orginalt spill heller Hva er det du antyder til? Hehe, det er sant. Microsoft har "glemt" å legge inn cd-key kontroll eller noe.. Og derfor er det liksom gratis? Idioti.
shabador Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg med. Lenge siden jeg har spillt det, så har nesten glemt hva det gikk i...
atrax Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Ser kult ut , men ser litt forvirrende ut Spillet er ganske lettforståelig, det er ikke utallige innstillinger og kontroller a la flysimulatorer. Man styrer med mus + tastatur, du trenger ikke (og kan heller ikke) bruke joystick. Dessuten er det sikkert flere av oss som gladelig vil gi oppstartshjelp til de som trenger det. Jeg kommer i allefall til å hjelpe de jeg kan. Edit: Eldgammel skrivefeil måtte fikses. Endret 8. januar 2005 av atrax
Switchblade Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Graver frem nok frem igjen freelancer cd`ene og joiner viss det blir satt opp en server ja:) Spilte til jeg hadde Titan på multi sammen med en kompis for et par mnd siden. Hadde fullt opp av de våpenene som ikke bruker energi. Er det Nomade som dropper dem, eller blander jeg med et annet spill nå? Uansett et morsomt spill:)
ÖzzY Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Så at de fleste serverene på internet brukte 1.0 versjonen, men noen brukte 2.5 2.7 og 7.1 osv... Var litt mange versjoner her, hvilken bruker du hvis du lager en server?
Godrick Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Blir det noe av serveren så er jeg med også. Blir det noe??
likferd Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Så at de fleste serverene på internet brukte 1.0 versjonen, men noen brukte 2.52.7 og 7.1 osv... Var litt mange versjoner her, hvilken bruker du hvis du lager en server? Det er mulig jeg tar heeeelt feil, men jeg tror de forskjellige versjonene som er 2.5 og slikt er modder.
Earendil Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Foreslår at du bruker 1.0, då kan vel alle joine den? Eg har i allefall 1.0.
Godrick Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Foreslår at du bruker 1.0, då kan vel alle joine den?Eg har i allefall 1.0. Enig, bruk 1.0. Brukte 1.2 Patchen så fungerer ikke lyden
atrax Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Med denne interessen: Selvfølgelig setter jeg opp serveren! Ang. forskjellige versjonsnummer: Digital Anvil Studios har kun sluppet én patch, som hovedsaklig gjelder serversiden. Serveren kommer derfor til å kjøre versjon 1.1, og dere trenger ikke patche spillet for å spille på serveren. Så om det står at dere har versjon v1.0 eller v1.1, er det riktig! Det går an å laste ned et utall mods, og det er disse som forandrer på versjonsnummeret slik at det er lettere å finne igjen servere som har samme mods aktivert som spillerne. Men mods vil bli betraktet som cheats, og cheatere blir selvfølgelig kicka. Så alle de som har mods aktivert, deaktivér dem før dere joiner! Serverstatistikk kommer selvfølgelig til å være tilgjengelig. Sitter og setter opp nå, tenkte å erklære den for åpnet på et tidspunkt da flest mulig av oss kan bli med på 'åpningsfesten'. Om få dager altså. Endret 11. oktober 2004 av atrax
likferd Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Høres bra ut! Jeg måtte rett og slett gi opp å spille freelancer online for en stund siden, pga at jeg ikke kunne finne en server uten lagg. Selv om pingen til serveren var helt OK, ble det etter en halvtimes spilling helt umulig å spille, og det blinket et "rød lagg" ikon. Har hørt at dette skyldes at folk med modem eller veldig høy ping joiner serveren, og at det lagger ned spillet for alle. Håper det ikke blir slike problemer! (folk her på HW.no har vel kansje gjennomsnittlig bedre linjer en andre, hehe)
Djengo^^ Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 hvordan får man skipet til å gå fortere i Cruise mode ? Han King maser hele tiden at jeg går for seint (og det går for seint, tar evigheter å reise fra A til B) selv om jeg kjører i Cruise mode.
atrax Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 hvordan får man skipet til å gå fortere i Cruise mode ? Han King maser hele tiden at jeg går for seint (og det går for seint, tar evigheter å reise fra A til B) selv om jeg kjører i Cruise mode. 1. Cruisehastigheten er 300. Sjekk at hastigheten din faktisk er det, og at du ikke simpelten bruker afterburneren istedenfor cruisemotoren. 2. Dock med en trade lane som går i retningen du skal.
Bluebeans Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Da må vi avtale at vi holder oss rundt en galakse, hvis alle sprer seg i de 40 galaksene kan det bli litt kjipt =\
Potetdamen Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Ser kult ut , men ser litt forvirrende ut Spillet er ganske lettforståelig, det er ikke utallige innstillinger og kontroller a la flysimulatorer. Man styrer med mus + tastatur, du trenger (og kan heller ikke) bruke joystick. Dessuten er det sikkert flere av oss som gladelig vil gi oppstartshjelp til de som trenger det. Jeg kommer i allefall til å hjelpe de jeg kan. ahh,da er det jo kansje kult da. hater spill hvor man må bruke utallige taster får og starte det jævla flyet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå