Fat_ASS Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Må huske å restarte t tider da atrax...var å fant mange vrak som æ henta våpen å gods fra...uten å dra til noe base for å få solgt dem... åsså møtte æ noen bounty hunter skip som tok mæ å da mista æ alt...
atrax Skrevet 2. november 2004 Forfatter Skrevet 2. november 2004 Prøver å restarte en gang om dagen. Det kan jo ha vært andre som har plyndra vrakene i mellomtiden vet du.
superreven Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Vet ikke om dette er nevnt, men Mpx.no selger spillet! link *bestilt*
Totti Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 jeg kommer nok inn og spiller litt i kveld tenker jeg.. blir kjipt å begynne fra _bånn_ og jobbe seg oppover, men shit happens.. :-p
atrax Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Fortvil ikke, det er nok en velvillig sjel som vil hjelpe deg. Bare å spørre pent, det.
Totti Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 hehe, får no se.. noe mods som kjører på serveren atm eller? *har lyst på battleship mod slik at det kan bli skikkelig "arrangerte" fights mellom noen teams så det kan bli litt moro f.eks at mange møtes i alaska eller noen av omicron planetene og kicker litt ass :-p
Totti Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Noen som er med å spille litt freelancer i kveld? bare loke litt rundt og kanskje lage noen dueller? :-) så vi får det litt moro?
atrax Skrevet 14. november 2004 Forfatter Skrevet 14. november 2004 Totti er ny admin, forresten. Jeg har det travelt med skole framover, så hans engasjement passer meg fint.
Totti Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 hehe, takk atrax, ville ikke sitte og skryte av det på tråden, men vi trenger nye spillere og hvis noen vet om noen bra mods så kan de jo hinte meg eller atrax? for serveren trenger å være moro btw, noen som har lyst på duell på fredag? alle som vil møtes inne på spillet på et visst sted og så tar vi noen dueller, finne ut hvem som er den beste piloten
Gjest Slettet-10579 Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Jeg er jo helt fersk på det spillet, men jeg skal komme på serveren på fredag. Må man registrere seg noe sted elns for å få tilgang?
Totti Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 nei du bare lager en character på serveren og ikke tvil med å spørre noen som har høy level om hjelp, jo flere som har gode skip desto bedre
Totti Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 lite blest om dette fabelaktige spillet om dagen, vil bare annonsere at jeg skal inn og spille i kveld og trenger noen å spille sammen.. send meg gjerne en mail hvis du vil bli med i kveld.. i verste fall så trenger jeg noen jeg kan duellere med
Gjest Slettet-10579 Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Et lite spm.: er det slik at man begynner helt på "scratch" ang. credits og skip når man begynner å spille på en server? Har ikke testet på server enda, kun singleplayer, så derfor lurer jeg.
atrax Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 Et lite spm.: er det slik at man begynner helt på "scratch" ang. credits og skip når man begynner å spille på en server? Har ikke testet på server enda, kun singleplayer, så derfor lurer jeg. Ja. Men de fleste spillere som du møter på, er ganske så gavmilde av seg, så det trenger ikke være noe problem.
Theo343 Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Jeg husker jeg meldte meg som Betatester(åpen sådan) for Freelancer i 2002.
Bluebeans Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Jeg og en venn har blitt freelancer-frelst. For øyeblikket spiller vi på en engelsk server, men skulle gjerne hatt en norsk.
Fat_ASS Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Haha sykt at dere har klart og fiske opp en så gammel post igjen... Hva med å heller bare starte en helt ny??
atrax Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Kommer til å starte en ny tråd når jeg får satt opp serveren på serverrommet til PVV på NTNU, hvis (og bare hvis) Freelancer liker seg i et emulert Windows-miljø under Linux. Hvis ikke, kommer jeg til å kjøre andre spillservere ...
oorzako Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Ahh Freelancer, et av de beste spillene ever.. Husker vi spillte det for 1-2 år siden, ga oss ikke før timeren passerte gode 130timer (nesten 1 uke konstant spilling) Så la vi det på hylla, for å så ta det opp igjen og spille det med en nice mod, spillet i ca 40 timer før vi hadde gjort absolutt alt der og å la det på hylla sammen med Freelancer. Skal mye til for å finne et kulere massive-mp lan spill.. Hadde glatt vært med hadde det ikke vert for at jeg har spillet det i over 250timer totalt. Er litt lei, men jeg oppfordrer alle som ikke har prøvd det skikkelig i lan til å bli med, SINNSYKT kult!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå