Gå til innhold

Hvilket CS liker du best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg syns også 1.3 og de gamle slagerne var tider, men som Bob dylan sier, times are changing, eller som Rudolf Blodstrupmo`n sier, time vil show!

Men sånn har det vært hver gang det har kommet en oppdatering i CS.

Syns folk er sinnsykt trangsynte, jeg for min egen del syntes Source er kjempestort, den nye grafikken er hærlig, det er selfølgelig endel småting å forbedre akkurat nå i starten, men oppdateringer vil komme fortløpende rimelig snart.

Og for de som har nevnt at Source betyr slutten for mange av progamerne, deriblandt heaton, element og de gutta der, så tror jeg ikke det, men jeg er glad for at Source ikke bare blir skapt for progamerne, men også for alle oss andre, som virkelig utgjør den store mengden av spillere.

mvh lars olafsen

Endret av k_forb
Skrevet

CS:S har rett og slett for mye random greier, man har ikke like bra kontroll over recoil og aiminga som i 1.6, det blir som et helt nytt spill.

Dermed fungere Source veldig dårlig til kompetitivt spill.

Men.. Det er gøy å leke rundt med og slikt.

Uansett liker jeg 1.6 best. Begynte å spille i 1.5 men husker jo nesten ikke hvordan det var. Så da blir vel 1.6 favoritten.

Skrevet
Personlig hater jeg CS, mest pga. skrikeunger og useriøse folk som man får lyst til å rive beinmargen ut av, men derimot CS:S liker jeg, bedre gameplay og morsommere syntes jeg, og ingen skrikeunger(enda hvertfall).

Bare fordi fjortissene ikke har fått låne VISA kortet til foreldrene..... Bare vent til HL2 går gold da kommer det til å florere av mongo draptilsiktete tenåringer så det renner over.

http://www.pwned.nl/

Skrevet
Men som en fin engelsk ordtak; If it works, don't fix it.

Superdupermegaveldig enig. Kunne ikke hvert mer faktisk. 1.3 må ha vært den mest geniale versjonen. :thumbup:

Skrevet (endret)

Har googlet etter 1.3 i hele dagen nå, men finner den ikke. :cry:

EDIT: Skrev "Google" feil, må straffe meg selv med å gjøre lekser.

Endret av HoLy_CoW
Skrevet
Har googlet etter 1.3 i hele dagen nå, men finner den ikke. :cry:

EDIT: Skrev "Google" feil, må straffe meg selv med å gjøre lekser.

I en liten periode var det ute på Steam. Om du er heldig finner du det. :)

Skrevet

Guesser den er til Steam da, siden linken lå på siden som gjaldt CS 1.3-mod'n til Steam.

*Kremt* - "kos". :ermm: (Det var noe nytt fra meg.)

Skrevet (endret)
Den er ferdig om 8 minutter. Får se om du fortjener "koz'en" da. :p

Hei, har fått den allerede, du kan ikke ta den fra meg, da. MIN! :roll:

EDIT: 98 %.

Endret av DevN
Skrevet

Jeg liker CS:S best.

Jeg blir totalt slaktet i CS 1.6, ofte så hardt at det går ut over datautstyr og egen helse...

CS:S er for meg enklere...

Hvem er det som har Valgjerd Svartstad Haugland som avatar?

Vennligst fjern den! Jeg får kramper!

Skrevet

PS: Sjekka den SoGamed-siden jeg linket til, men ser ikke ut som jeg kom riktig. Hvis i så fall skulle være tilfelle hos alle, var det noen bestemte installasjonsinstrukser der. Skal se om jeg finner riktig link da.

Skrevet (endret)

Jeg er faktisk mest skuffet over at cs : s er så likt 1.6 og de tidligere versjonene av cs. Hvorfor kunne ikke valve bare lagd et helt nytt spill ! Med samme konseptet.. Hvorfor kopiere de gamle banene, gjøre det fortsatt enkelt å skyte og i det hele tatt gjøre det så likt cs som mulig bortsett fra grafikk og fysikk.. :ermm: Med en radikal forandring hadde ikke pro gamerne vært så gode i det nye spillet, og hvis de ville spille pro matcher og pcw så kan de jaggu holde seg til 1.6 ! Cs : s skulle gitt nye cs spillere en sjanse uten å ligge flere års trening bak. Hvorfor kopiere de tidligere versjonene, det har vi updates til ! (akkurat som 1.3 gikk til 1.4 og 1.5 osv osv.. Dessuten vil dette bare føre til at folk vil gå lei cs : s fortere enn dere tror..

Endret av Janivars
Skrevet
PS: Sjekka den SoGamed-siden jeg linket til, men ser ikke ut som jeg kom riktig. Hvis i så fall skulle være tilfelle hos alle, var det noen bestemte installasjonsinstrukser der. Skal se om jeg finner riktig link da.

:( Takk likevel.

Men nå er det tilbake til norsk analysen. ÅÅ JIPPI....

Skrevet (endret)

Ok, prøver igjen:

Her...

Mener det var samme link jeg pastet i sta, men, men. Hvis det ikke virker nå, vet jeg ikke...

Endret av DevN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...