Gå til innhold

Asyl politikkken, hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
beklager hvis jeg var litt uklar, men hvis asyl søkerene bestemmer seg for at de vil resie hjem får de søtte til resien, og før reisen. Hvis de velger å bli i norge selvom de har fått avslag får de ikke støtte i det hele tatt.

Nøyaktig slik det skal være.

Lenke til kommentar

Den enste måten må vell være å få dem ut av landet. Send dem rett hjem. De har da ingen rett til å være her.

 

Men isteden får de fly fritt tund å gjøre "dævelskap", som feks mannen som gikk amokk med øks på et fly, eller mannen med en kniv på trikken..

 

Dette er og blir for dumt. Send dem hjem! Det er våre olje / skattepenger det går ut over. Hjelp asylsøkerne der de hører hjemme. Da har de mulighet for å komme seg på beina i sitt eget land.

Lenke til kommentar
Jeg satt det litt på spissen Olsen, men jeg er helt sikker på at det er flere enn 2 asylere som er kapable til å gjøre noe sånt.

Vel, disse tilfellene har begge vært psykiatriske tilfeller. Det er ikke asylpolitikken som må skjerpes, men psykiatrien som må styrkes.

 

Bevæpnet mann på sykehus

Oslo-politiet har rykket ut til Lovisenberg sykehus etter at de fikk melding om at en psykiatrisk pasient har forskanset seg på et kontor sammen med én eller flere ansatte.

..

Pasienten - en mann - er bevæpnet med pistol, ifølge politiet.

..

Mannen er opprinnelig fra Irak, men er norsk statsborger, ifølge Walsø.

..

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article888654.ece

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Mannen er opprinnelig fra Irak, men er norsk statsborger, ifølge Walsø.

Hørte at han ikke kunne norsk. At man kan være norsk statsborger uten å kunne snakke norsk, er utrolig. At man lærer seg språket må da være et minstekrav for å få statsborgerskap.

Lenke til kommentar

Personlig mener jeg at vi burde strammen inn på innvandringen enda mer. Spessielt arbeidskraft fra de andre skandinaviske landene. Frekkere oppførsel skal du lete lenge etter. Jobbene våre vil de ha, men bruke pengene sine her i Norge.. nei de vil de ikke, nesten alle svensker og dansker (men spessielt svensker) jeg ekspederer klager over de Norske prisene.

Innvandring og u-hjelp ellers er jo en enste stor farse. Vi har jo åpenbart ikke et ordentlig apparat klar til å ta seg av disse meneskene.

Problemet blir i tillegg også forverret pga. av at vi stiller alt for få krav til disse meneskene. At staten ikke styrer bosettnings mønsteret til innvandrene gjør jo muligheten til suksessfull integreing om enn enda mindre.

Jeg blir faktisk ganske forbanna når jeg går forbi lakkegata skole mens de har friminutt og ser over 90% ikke etnisk Norske barn.

Hva statestikker angående fengselsbelegg, vinningskriminalitet osv. angår så stilles invandrere i særdeles dårlig lys i forhold til deres prosentvise andel av befolkningen. Hvis noen synes at disse fakta er ubehagelige eller rase fiendlige bør de ta seg en tur ut av iglooen sin!

Har selv jobbet som vekter og sett endel ting som underbygger disse statestikkene. Har også bekjente som jobber i politiet, de er absolutt ikke rasister, men har sett seg ganske lei på mafia, gjengoppgjør, familietragedier, narkotika og annet dritt som innvandringen har ført med seg.

Lenke til kommentar

Det største problemet med folk som kommer til norge (innvandring og asylsøkere)

 

er at de som har en grunn til å få igjennom søknaden sin, er gjerne folk som er

 

sterkt påvirket av krig, fattigdom o.l. er mere sansynlig mentalt handikappet og

 

har større vansker med å tilpasse seg til det norske samfund.

 

Det er også de som for å klare seg, også tyr mere til krimenalitet.

 

Så har vi de som er ressurssterke, de trenger ikke opphold, får ikke det heller

 

men det er nok de som hadde blitt en ressurs til Norge.

 

 

Dette er vel egentlig både rett og galt samtidig, begge deler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...