Gå til innhold

AC Ryan forumkonkurranse ::Avsluttet::


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan vi ha en poll om hvor mange som noen sinne har hørt om AC ryan? :)

neimå jo ikke , da finner di jo ut at vi ikke vet hva det er di selger :innocent:

 

ikke så dumt dette stuntet demes , vi får sikker mange forumbrukere til og sjekke sidnene demes

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Herregud, for en idiotisk konkurranse.  :thumbdown:

Det er vel for å få AC Ryan kjent rundt om i verden... ;)

Det er jo kjekt å vinne noe og da..

Ja, det første som ville falt meg inn hvis jeg var interessert i å få produktet mitt verdenskjent hadde vært å få et norsk-språklig forum til å legge mitt firmanavn i signaturen sin. Bedre markedsføringskanal enn dette eksisterer vel ikke.

Lenke til kommentar
Herregud, for en idiotisk konkurranse.  :thumbdown:

Det er vel for å få AC Ryan kjent rundt om i verden... ;)

Det er jo kjekt å vinne noe og da..

Ja, det første som ville falt meg inn hvis jeg var interessert i å få produktet mitt verdenskjent hadde vært å få et norsk-språklig forum til å legge mitt firmanavn i signaturen sin. Bedre markedsføringskanal enn dette eksisterer vel ikke.

er vell for og få produktene norges kjent da

Lenke til kommentar
Herregud, for en idiotisk konkurranse.  :thumbdown:

Det er vel for å få AC Ryan kjent rundt om i verden... ;)

Det er jo kjekt å vinne noe og da..

Ja, det første som ville falt meg inn hvis jeg var interessert i å få produktet mitt verdenskjent hadde vært å få et norsk-språklig forum til å legge mitt firmanavn i signaturen sin. Bedre markedsføringskanal enn dette eksisterer vel ikke.

er vell for og få produktene norges kjent da

Ja det er klart. Ikke noe vekker kjøpelysten i meg mer enn "kule" signaturer som for eksempel din.

Lenke til kommentar

Enkelt og greit vil flere på forumet bli oppmerksomme på merkenavnet.

Om de vil klikke seg inn for å lese mer er ikke nødvendigvis det en er ute etter i denne omgang. Men neste gang de skal kjøpe deler vil de kjenne igjenn navnet, noe som vil bidra positiv i henhold til mulig kjøp av produkt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...