Gå til innhold

Kommer du til og kjøpe Half-Life 2 i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg lurer på om Elkjøp gjør noe lurt med tanke på tilbud jeg..

*spise m&m's mini*

Det hadde jo værft tøft hvis det hadde blitt priskris på HL2 som det ble på DVD-pakken med Star Wars Trilogien :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10'er på at Steam kræsher klokken 20:00 i kveld.

Spørs det ja.. men vi som har preloadet half life 2 da? Og har Half life 2 kupong.. trenger vi å laste ned noe mer? Er vell bare å begynne å spille vell?

Skrevet

du må sikkert laste ned en god porsjon som konverterer filene dine + selve programmet. Tipper det bare er biblioteket som ligger på maskina di nå.

Skrevet
1.

Men dersom jeg kjøper det i dag og f.eks formaterer maskinen min en gang (må jo gjøres innimellom) og spillet slettes fra maskinen kan jeg da laste det ned igjen fra Steam uten å måtte kjøpe det en gang til?

2.

Dersom jeg vil teste spillet hos en venn eller hjemme på min søster sin maskin (hun har litt nyere enn meg) en helg. Hvordan kan jeg da ta med meg spillet? Ellers pleier jeg å ta med en CD'ene og installere det der for en helg eller noe. Går det an å brenne spillet på CD'er og ta det med? Eller er det mulig å laste det ned på en annen maskin gjennom min konto gratis?

1: Ja

2: Ja du må bare bruke din konto å logge på med så vil du få tillgang. Du kan brenne ut cfg filene, på en DVD... slik at du slipper å laste de ned på nytt på den andre PCen. Alle spillene du kjøper er knyttet mot din konto.

Njaal

Skrevet
Jeg lurer på om Elkjøp gjør noe lurt med tanke på tilbud jeg..

*spise m&m's mini*

Det hadde jo værft tøft hvis det hadde blitt priskris på HL2 som det ble på DVD-pakken med Star Wars Trilogien :D

De gjorde det med Doom3 også.. Det er derfor jeg lurer på om de gjør det med HL2...

Doom3 kostet jo 299,- på utgivelsesdagen! :w00t:

Skrevet
Er HL1: Source bare singleplayer?

Jeg leste ihvertfall det på et forum tidligere i dag. Det er uansett en HL2: DM mod under utvikling! :D

Skrevet

med valves current back catalog available on steam vil det da si alle under individual games eller game packs i tillegg ? hmm.. kan vi ikke sette opp en poll på hvor mange som skal kjøpe steam \ butikk ? og hvilke pakker de isåfall skal kjøpe.. :thumbup:

Skrevet
med valves current back catalog available on steam vil det da si alle under individual games eller game packs i tillegg ? hmm.. kan vi ikke sette opp en poll på hvor mange som skal kjøpe steam \ butikk ? og hvilke pakker de isåfall skal kjøpe.. :thumbup:

Ja! Lag en avstemning, hadde vært intressant å se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...