phnx85 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg lurer på om Elkjøp gjør noe lurt med tanke på tilbud jeg.. *spise m&m's mini* Det hadde jo værft tøft hvis det hadde blitt priskris på HL2 som det ble på DVD-pakken med Star Wars Trilogien
Arne And Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 10'er på at Steam kræsher klokken 20:00 i kveld.
Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 10'er på at Steam kræsher klokken 20:00 i kveld. Har en følelse av det... men jeg prøver for det om
GoldlaXiE Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 10'er på at Steam kræsher klokken 20:00 i kveld. Spørs det ja.. men vi som har preloadet half life 2 da? Og har Half life 2 kupong.. trenger vi å laste ned noe mer? Er vell bare å begynne å spille vell?
ronndi Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 du må sikkert laste ned en god porsjon som konverterer filene dine + selve programmet. Tipper det bare er biblioteket som ligger på maskina di nå.
Sagacious Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 1.Men dersom jeg kjøper det i dag og f.eks formaterer maskinen min en gang (må jo gjøres innimellom) og spillet slettes fra maskinen kan jeg da laste det ned igjen fra Steam uten å måtte kjøpe det en gang til? 2. Dersom jeg vil teste spillet hos en venn eller hjemme på min søster sin maskin (hun har litt nyere enn meg) en helg. Hvordan kan jeg da ta med meg spillet? Ellers pleier jeg å ta med en CD'ene og installere det der for en helg eller noe. Går det an å brenne spillet på CD'er og ta det med? Eller er det mulig å laste det ned på en annen maskin gjennom min konto gratis? 1: Ja 2: Ja du må bare bruke din konto å logge på med så vil du få tillgang. Du kan brenne ut cfg filene, på en DVD... slik at du slipper å laste de ned på nytt på den andre PCen. Alle spillene du kjøper er knyttet mot din konto. Njaal
Kenny000 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg lurer på om Elkjøp gjør noe lurt med tanke på tilbud jeg.. *spise m&m's mini* Det hadde jo værft tøft hvis det hadde blitt priskris på HL2 som det ble på DVD-pakken med Star Wars Trilogien De gjorde det med Doom3 også.. Det er derfor jeg lurer på om de gjør det med HL2... Doom3 kostet jo 299,- på utgivelsesdagen!
nåvi Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Er HL1: Source bare singleplayer? Jeg leste ihvertfall det på et forum tidligere i dag. Det er uansett en HL2: DM mod under utvikling!
notarget Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Nei. Jeg skal kjøpe HL2 CE i butikken. Gleder meg.
thomassit0 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 med valves current back catalog available on steam vil det da si alle under individual games eller game packs i tillegg ? hmm.. kan vi ikke sette opp en poll på hvor mange som skal kjøpe steam \ butikk ? og hvilke pakker de isåfall skal kjøpe..
apoxdigital Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Hvordan er det med GOLD pakka og få varene tilsendt her til Bergen ?
nåvi Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 med valves current back catalog available on steam vil det da si alle under individual games eller game packs i tillegg ? hmm.. kan vi ikke sette opp en poll på hvor mange som skal kjøpe steam \ butikk ? og hvilke pakker de isåfall skal kjøpe.. Ja! Lag en avstemning, hadde vært intressant å se!
Sagacious Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 hmm typisk nå jammer sikkert de tregeste ned steam, fordi de ikke har giddi å preloade før det lanseres, typisk. Vi får bare håpe det går bra.
nord Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) the storefront is currently being updated, please come try again in a few minutes Endret 7. oktober 2004 av nord
GoldlaXiE Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 The storefront is currently beeing updated.. Det var meldingen som kom når jeg tok browse games på steam Lurer på hva som kommer
GoldlaXiE Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Nå unlocker jeg det!! Endret 7. oktober 2004 av Gullegutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå