Gå til innhold

Kommer du til og kjøpe Half-Life 2 i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
og til de som lurer på hva silver kostet:

Fra nettbanken min:

VISA  408,44 ,-

Hva trodde det skulle koste ca 480kr

60*8=480???

den stolte US dollar ligger på ca 6.7 i kurs for tiden :)

Skrevet (endret)
Jeg som hadde source fra før, må jeg kjøpe det på nytt nå eller ????

Fikk det med cz.

du hadde ikke css før..du hadde betaen..

Du må JA kjøpe cs: source

Endret av Blax
Skrevet

Og det kostet mellom 820 og 830 for Gold :(

Regnet ikke med at jeg måtte betale 30 dollar i porto, men jeg hadde allerede bestemt meg for at jeg måtte ha Gold, så...

Skrevet
I kveld kl 20.00(?!) blir half life 2 tilgjengelig over steam, og de som kjøper det får cs:source med en gang.

Kommer du til og kjøpe det?

Akkurat kjøpt silver-pakka.

Skrevet (endret)

Regner med at jeg kjøper Silver pakka idag. Litt masing må til siden jeg har kjøpt meg 6 spill i den siste måneden :p

Har ikke eget VISA kort, så der må foreldrene mine støtte opp :)

Endret av Seian
Skrevet

Jeg gikk for gullpakka. Regner med at den kommer omtrent så seint på året at jeg kan kalle det julegave til meg selv. Har ikke trua på at Valve får ut fingern før vi ser 2005 på kalenderen.

La med et lite fint bilde!

post-169-1097219859_thumb.jpg

Skrevet

Sikkert noen før som har spurt og fått svar ang. dette men jeg fant det ikke i farten. Tenkte først å kjøpe Collectors Edition når det ko i butikken, men ser at det virker som en dårligere deal enn sølvpakka, med tanke på godt innhold for dollaren. Men en ting, kan spillet brennes ut for back-up etter at man har lastet det ned gjennom Steam? Er jo utrolig irriterende å laste ned hele skiten om og om igjen (sett at jeg formaterer mye o.l.)

Skrevet
Sikkert noen før som har spurt og fått svar ang. dette men jeg fant det ikke i farten. Tenkte først å kjøpe Collectors Edition når det ko i butikken, men ser at det virker som en dårligere deal enn sølvpakka, med tanke på godt innhold for dollaren. Men en ting, kan spillet brennes ut for back-up etter at man har lastet det ned gjennom Steam? Er jo utrolig irriterende å laste ned hele skiten om og om igjen (sett at jeg formaterer mye o.l.)

Ja, du kan det, og det er helt lovlig :) Dette er bekreftet av Valve selv.

Skrevet

Ja, du kan det, og det er helt lovlig :) Dette er bekreftet av Valve selv.

Oh really.... :D Hvordan gjøres det, er det ikke noe knotefiler? Finnes det noen guide?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...