Gå til innhold

Half-Life 2 Steam Offers Ready Thursday

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.gamershell.com/news/17757.html

"Doug Lombardi" from Valve Software sent over a press release announcing that tomorrow at 11 am PST, the Half-Life 2 Steam offers will be ready for purchase. Those who purchase via Steam, will receive the final version of Counter-Strike: Source immediately. Half-Life 2 and other games in the Steam offerings will be made available to purchasers upon their release. Press 'read more' for details.

:dribble::w00t:

Endelig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, leste om dette for en liten stund siden. Men dessverre så skal jeg ha Collectors Edition så jeg skal ikke skaffe meg det over Steam..

Skrevet

Er faen meg glad nå jeg, har ikke noe særlig å finne på resten av ferien. Så da blir det masse CS:S spilling! :love:

Litt dritt at vi med HL2 kupongen kun får bronse pakken :( Vil så gjerne ha silver.

Skrevet
Er faen meg glad nå jeg, har ikke noe særlig å finne på resten av ferien. Så da blir det masse CS:S spilling! :love:

Litt dritt at vi med HL2 kupongen kun får bronse pakken :( Vil så gjerne ha silver.

Ja lurte på om jeg skulle kjøpe GOLD pakken, men hva eksklusivt kommer i "Collectors Edition" som noen snakker om ?

Skrevet

Ja lurte på om jeg skulle kjøpe GOLD pakken, men hva eksklusivt kommer i "Collectors Edition" som noen snakker om ?

Collector's Edition — includes Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source, a Half-Life 2 T-shirt and a Prima book sampler. Ships on a single DVD.

Skrevet

Tror det skal gå an, leste akkurat halflife2.net forumet at de med ATI kupongene som har bronze skal kunne oppgradere til Silver for 10$. Så da kan nok muligens alle gjøre dette..?

Skrevet

Ja, CS :S skal være tilgjengelig for de med ATI kupongene også ;)

Blir vel en del CS i kveld da, selv om man ikke er kjempe fan :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...