Gå til innhold

Innhalering av komprimert luft


Anbefalte innlegg

Hører jo alltid om folk som innhalerer helium og får den rare, lyse stemmen. For hånden akkurat da hadde jeg dessverre ikke helium, men en boks med komprimert luft (av merket Fellowes).

 

"Det skader jo ikke å prøve et trekk, dette er jo bare rein luft!"

 

Tok et skikkelig magadrag, og begynte å snakke.

 

Jeg ble overrasket. Stemmen min hørtes ut som det helt motsatte som ved bruk av helium, jeg fikk en dyp stemme (lik den man får med forvrengningsutstyr for telefon, samt likt det man hører ved intervjuer med anonyme personer).

 

Bakdelen var at jeg ble skikkelig kvalm, det var like før jeg måtte "rope på elgen"!

 

Noen andre her som har forsøkt dette..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror det er ganske mye co2 i den lufta dær, ikke lek med den, men hvis du apsolutt må, så er dette et morsomt triks- putt det tynne røret opp i rompa og gi på full gass, så kniper du igjen, og tar på deg buksa. så går du på skolen og stiller deg midt i aulaen og så slipper du sakte opp på fiseringen din. det blir morro, stol på meg.

Lenke til kommentar

Fellowes boksene inneholder R134A mener jeg. En tung gass. Meget sunn å puste inn STORE mengder av :smile: Er du heldig svimer du av etter et minutt eller to, er du uheldig så dør du bare. Den inneholder IKKE oksygen....og det trenger som sikkert noen av dere vet mennesker for å leve.

 

Smart EviLEddiE! Skikkelig smart :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-15 23:22, Lowrider skrev:

Fellowes boksene inneholder R134A mener jeg. En tung gass. Meget sunn å puste inn STORE mengder av :smile: Er du heldig svimer du av etter et minutt eller to, er du uheldig så dør du bare. Den inneholder IKKE oksygen....og det trenger som sikkert noen av dere vet mennesker for å leve.


Smart EviLEddiE! Skikkelig smart :wink:



 

Ikke rart jeg ble så kvalm!

 

Skal begynne å advare folk FØR de vil prøve dette ut...

 

Kommer ikke til å gjøre dette så mange ganger, da en slik boks koster i overkant av 100 kr - en altfor liten sum til å leke med livet med..!

Lenke til kommentar

En ting som er litt kult er at hvis trykket på luften blir større enn et visst nivå revner lungene, bukhulen fylles med luft - og du vil se ut som Michelinmannen og flyte som en dupp!

 

(En liten ulempe er jo så klart at du gjerne blir litt slapp og blå etterhvert, siden lungene kollapser.)

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

mm.. this is some good shit.. *ta et godt drag* hehe men ja .. det er litt "far out" opplevelse første ganga .. ting strammer seg til .. lyder blir fjerne.. kjenner blodsmaken i kjeften, og ser både rødt og grønt (slik var det for meg ) ..

 

hehe.. stikk inn tuten , åpne luftekanalene og bare sprøyt inn til du kjenner den "syrlige" smaken inni ganen .. da har du fått nok ;P

 

men uff.. bør ikke oppfordre til nei , poff så ligg en der.. "moor moor eg sku renske pc'n .. "

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...