PooP Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 En kompis av meg har kjøpt et Powercolor x800 Pro (fra komplett). Med i bundlen var det mange programmer, men det var ingen cd-keyer... ((enten det eller så er han dårlig å lete...)) Noen som har samme kort og vet at cd-keyene står skrevet en eller annen "lur" plass, eller at han må kontakte komplett å spørre?
Switchblade Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Leita meg grønn i tryne etter cd-key til noen programmer som følgte med et gf4 kort for noen år siden. Fant til slutt ut at de sto med mini micro skrift på cd`en. Ved første øyekast så det bare ut som noe av bilde på plata, med det var da cd-key`en. Et forslag hvertfall:)
Hjelmn Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 når det er bundle er det som regel ikke med cd-keyer!
Musty Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 joda, pleier som regel å være med keys til spill som blir bundla med kort, men det kan være demoer også.. hvis det er fullversjon spill så står vel keyene en eller annen plass på cden eller på papir-coveret som de kom i. det siste har jeg som regel opplevd..
Shruggie Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Hitman cronicles har ingen key, og CS:CZ gir deg key på nettet ved hjelp av en app på CDen.
ATWindsor Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 når det er bundle er det som regel ikke med cd-keyer! Høh? Du får da med cd-keys på de programmene som trenger det i bundelen. Ellers kan å sjekke de papirposene cden kommer i være ett tips, de står ofte printet ett sted på de. AtW
smeboe Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Kanskje det fulgte med en slags oversikt over spill lagt ved manualen? Det jeg husker, er at sist familien kjøpte PC, trengtes ikke CD-keyer...
PooP Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Hitman er greit, d trengte ikkje cd-key, og CS kunne han registrere på net, men d var en dvd med masse programmer og drit på (ikke demoer). han klarer ikke å finne cd-keyene til dem... det står nemlig ikke på papir posen/Cd'en og ikke i manualen heller. Jeg skal be han om å leter mere, men hvis andre har dette kortet og vet hvor det står hadde d vært flott Endret 6. oktober 2004 av PooP
TJ Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 når det er bundle er det som regel ikke med cd-keyer! Jeg har aldri vært ute for å ikke få med CD-key til de bundla spillene.
brazir Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 CD-KEY for Cybelink DVD-Solutions dvs.Power-DVD osv. står printet PÅ CD'en. S/N: MSxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx <----dette er "CD-KEY" dvs. 1ste linje xxxxxx
Kr0vel Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Leita meg grønn i tryne etter cd-key til noen programmer som følgte med et gf4 kort for noen år siden. Fant til slutt ut at de sto med mini micro skrift på cd`en.Ved første øyekast så det bare ut som noe av bilde på plata, med det var da cd-key`en. Et forslag hvertfall:) ja. .enig burde brukt større skrift.. er litt lei av liten skrift.. off topic nice pic eye.. general snus
dnthalhuk Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 på mitt PC 9800 måtte man regge spillet for å få Cd-keyen. Var snakk om CS.CZ da.
knnygar Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Eg kjøpte for ei stund sidan eit skjermkort med fleire program/spel bundla med. Eg fann til slutt CD-nøklane på heimesida til produsenten. Eg trur det var ein feil at dei ikkje var levert saman med kortet.
Fikseren Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Hei. Jeg kjøpte meg Powercolor X800XT PE på komplett.no, der fulgte bl.a med CyberLink DVD Solution men ingen cd-key å finne noen sted?!?! skjønner ikke hvor den er, de må ha glemt å legge den med resten av bundelen
audhage Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Personlig har jeg hatt 4stk x800xt (pe). Både PowerColor og Sappphire. Og i alle sammen har cd-keyen stått på den lille "papirposen" cd'en ligger i. Om det var gjemt i serienummeret på PowerColor-kortene husker jeg ikke nå (da jeg har Sapphire nå), men det er ikke umulig. Mvh Audun Hagen
brazir Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 (endret) Hvis man leser like dårlig som meg finner man til slutt ut at løsningen står opptil FLERE steder i tråden. Nemlig PÅ cd'en. Endret 28. mars 2005 av brazir
audhage Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Hvis man leser like dårlig som meg finner man til slutt ut at løsningen står opptil FLERE steder i tråden. Nemlig PÅ cd'en. Greia var vel at det ikke gjorde det hos han da, men jeg er ikke sikker. Om det sto på CD'en eller den hvite papirmappen den ligger i tror jeg han hadde funnet det ut selv. (btw. Hos meg sto det ikke på CD'en, men med en RØD lapp nederst i venstre hjørne på den hvite cd'mappen) Mvh Audun Hagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå