vivastar Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Noen som har sett at en fyr har greid Half Life på 48 minutter?? her er den Half Life på 48min den er syk åsså....flere timeattacks filmer finner dere på Timeattacks Endret 6. oktober 2004 av vivastar
Pilot_ Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Linken din fungerer ikke fordi du har 2 x http:// i url'en.. edit kanskje?
Windoge Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Feilpostet. Flyttes til kategori for Half-Life.
vivastar Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 Linken din fungerer ikke fordi du har 2 x http:// i url'en.. edit kanskje? Ok...når skal den fungere....
Ozelot Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Artig, nå kan jeg endelig se hvordan slutten var\er. Min noe cracka-version var litt kranglete.
vivastar Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 Artig, nå kan jeg endelig se hvordan slutten var\er.Min noe cracka-version var litt kranglete. lol
paranoide Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Morsomt, men jeg tror de fleste av oss har kjørt over den hora der.
uberhunter Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Morsomt, men jeg tror de fleste av oss har kjørt over den hora der. Ja ikke sant? For å si det sånn, tror han har en DEL bedre aim enn deg (og meg og mange andre her på forumet), + at du klarer aldri og treffe han uansett, han hopper jo rundt som f***!
Saftis Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Synes quake 1 på 11 minutter-videoene er mer imponerende...
vivastar Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 Synes quake 1 på 11 minutter-videoene er mer imponerende... ja den var imponerende , men den beste er jo ducktales på 8 minutter :!:
am3k Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Greit nok at dere vil ramse opp div. andre snutter. Hva med noen linker?
smetho Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Kabal på 48 sek da Dama mi har klart det på 46 eller noe sånt uten å ha det på film selvsagt. PS. Bør kanskje nevne at vi begge kjeda oss KRAFTIG før vi fikk internett og dermed satt begge to og kjempa om hvem som var raskest i å få opp en kabal Hu vant! DIGGER DAMA MI! Hehehe (sjøl om akkuratt dette var vel nerdete ) EDIT: Sorry, back to topic. Så begynnelsen av denne kun. Går raskt unna ja! Har også sett den Quake 1-filmen. Hysterisk. Han må jo seriøst ha problemer, hehe. Endret 7. oktober 2004 av smetho
Pilot_ Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Kan jo hende de cheater litt disse folka da.. det er jo syyyke rekorder!
tacomodo Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Cheating eller ikke, de hadde noen sykt bra ruter inni der.
vivastar Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Greit nok at dere vil ramse opp div. andre snutter. Hva med noen linker? http://home.comcast.net/~arcthelad/ en side med fult av rekorder...... men over til kabal, har en rekord på 43 sekunder, hadde ganske mye med flaks, at kortene stemte å sånn...slenger med et bilde av det jeg,synd at jeg ikke har det på film.... Endret 9. oktober 2004 av vivastar
Potetdamen Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 om man vet alle veier og slikt så er det jo bare og spurte rett igjennom.
Lch Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Artig, nå kan jeg endelig se hvordan slutten var\er.Min noe cracka-version var litt kranglete. Cracka .avi? Eh. HVA?
Potetdamen Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Artig, nå kan jeg endelig se hvordan slutten var\er.Min noe cracka-version var litt kranglete. Cracka .avi? Eh. HVA? cracka versjon av spillet vil jeg tro;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå