Gå til innhold

Statsbudsjettet 2005 lagt frem


Anbefalte innlegg

Og kva skal norge med investorer som går rundt og ruger på pengene sine?

Vel, hva de gjør med pengene sine er deres sak. Hva vi skal med dem, og ikke skal med dem er ett fett for deg og rødnissene.

 

Avbyråkratisering og privatisering.

Staten vil ikkje få inn ei einaste krone på dei. Dei vil kunne spare penger, men dei

vil ikkje tjene noko på det.

Spare penger, men vil ikke tjene på det. He-he. Skal jeg liksom begynne å le nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, hva de gjør med pengene sine er deres sak. Hva vi skal med dem, og ikke skal med dem er ett fett for deg og rødnissene.

 

Det er vel ikkje eit fett kva dei bruker pengene sine på når det får inverknad på meg.

 

Spare penger, men vil ikke tjene på det. He-he. Skal jeg liksom begynne å le nå?

 

Sei ei intekt staten vil få på å privatisere alle tjenestene som no er stats styrt?

Lenke til kommentar
Skattelegge hytta til Røkke til pipa. Det samme gjelder andre rikingers galskapluksus.

Du har ikke tenkt over det faktum at folk i mindre grad hadde bygget hytter og hus til flere millioner dersom staten med sin skattepolitikk ikke hadde oppmuntret til å plassere kapitalen i eiendom?

Jo færre som sløser ressurser på hytter med 36 dasser, jo bedre.

Lenke til kommentar

Tufser, et prosentpoeng mer i moms utgjør lite. Jeg synes det er mye bedre enn f.eks formueskatt. I Florida hadde man et forslag jeg likte, dog har jeg ikke satt meg ordentlig inn i det, om å fjerne inntektsskatt helt og heller ha avgifter på kjøp. Det er faktisk ikke så dumt! Men kanskje ikke hyggelig for turister :p

 

Nei men faktisk, det var ikke så mye galt i det, gavefradrag er bra, senking av maksimal-skatteprosentene, halvering av den forferdelige usosiale og tullette formueskatten, jeg tror nok de aller fleste kan tjene på dette. :)

Lenke til kommentar
Jo færre som sløser ressurser på hytter med 36 dasser, jo bedre.

Så burde kanskje staten slutte med å oppmundre til å plassere kapital i eiendom?

Gjerne for meg.

Ja for olsen vil ikke at vi skal investere penger i det hele tatt, han synes det er mye bedre om vi lar arbeidsplasser gå tapt på grunn av dårlig investeringsvilje. Så å forstå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...