Gå til innhold

Gothic II - bug

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som har problemer med Gothic II?

Problemet er når jeg går igjennom kjedelige samtaler og vil fort igjennom, trykker jeg på musetastene for å skippe dialog. Hvis jeg skipper for fort blir jeg bare stående der og se dum ut :(

ingen mulighet for å lagre, ingen mulighet for å avslutte dialogen (som ikke er der heller) og ingen mulighet for å gå noe sted (noen ganger får jeg gått allikevel, men kameraet henger igjen, så da har jeg jo en viss begrensning på bevegelsesfelt :p

ser det finnes en patch til Gothic II, men denne er bare på tysk. Trenger en løsning, da dette går meg på nervene :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd det samme, men i svært liten grad. Har vel skjedd en 5 ganger på de utallige timene jeg har spilt. Jeg tror ikke det forekommer hvis du lar være å trykke altfor fort på musetastene. Men det er utrolig irriterende når det skjer, ja.

Skrevet

det skjer desverre veldig ofte for meg... blandt annet hvis jeg står og lager sverd, og har varmet opp 7 pinner med stål... trykke-trykke-trykke for å lage alle sverdene, og vips... der fucka det seg.

desverre har dette en tendens til å skje minst en halvtime etter sist jeg lagret :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...