Gå til innhold

TEST: Logitech Cordless Desktop LX 501


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn litt på siden, men personlig savner jeg den gode gamle tre-knappers musa uten scrollhjul i det hele tatt. Det var mye mer behgaelig å bruke midtknappen da. Fingrene lå naturlig, pekefinger, langfinger, ringfinger. Det finnes ikke naturlig på et mus med scrollhjul.

 

Mimre....

Den gang jeg hadde Amiga hadde jeg satt opp musa såleis:

Venstre knapp, aktiviser vindu, men uten at det kom i forgrunnen,

2x venstre: Starte programmer etc.

3x venstre: Vindu i forgrunnen

Midterste + venstre: Cut

Midterste + høyre: paste

Høyre knapp: meny

Venstre + høyre: Bytt applikasjon

 

Det var tider.... :love:

Lenke til kommentar
Med siste drivarar frå logitech sine heimesider så kan eg velge kva program medieknappene skal styre, og det funker i bakgrunnen, mens eg spelar osv...Bruker iTunes.

Problemet med Logitech sine drivere at de har en stygg tendens til å herpe/skape konflikter med andre program. Har hatt logitech i flere år og prøvd mange generasjoner drivere, uten unntak har de skapt problemer og jeg har vært nødt til å bruke standard windows drivere... dvs ingen programmering av knapper etc.

Lenke til kommentar

Jeg syns sånn "multimedia" tastatur er sinnsykt stygt, og stort. Det er kanskje greit å dimme opp-og-ned volum i winamp. Skifte sang, sette på pause osv.

 

Men det kan man med ett vanlig tastatur, ved å bruke hotkeys i winamp. (Det jeg bruker funker selvom man spiller, eller gjør slike ting og)

 

De andre knappene (som favoritter og slikt) bruker man jo aldri.

 

Sånn har jeg det (holder inne skift og trykker på en av de F-tastatene):

post-107-1097351598_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg syns sånn "multimedia" tastatur er sinnsykt stygt, og stort. Det er kanskje greit å dimme opp-og-ned volum i winamp. Skifte sang, sette på pause osv.

 

Men det kan man med ett vanlig tastatur, ved å bruke hotkeys i winamp. (Det jeg bruker funker selvom man spiller, eller gjør slike ting og)

 

De andre knappene (som favoritter og slikt) bruker man jo aldri.

 

Sånn har jeg det (holder inne skift og trykker på en av de F-tastatene):

smak og behag vettu..

Selv hadde jeg klart meg lenge med media knappene.. og ikke allt det andre tullet..

Siden WMP ikke tar hotkeys så er media knappene kjærkommen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...