-Pondus- Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Jeg synes det er så mye bugs og tull med The Sims 2 og lurer på om folket som har KJØPT spillet har mye tull med det eller ikke? Jeg har det problemet at spillet krasjer og plutselig hopper tilbake til Windows! Har prøvd med forskjellige skjermkort drivere også,samme probleme med både Omega og Catalyst drivere. Minner meg om driver problemer etc... Hvilke problem har dere og hvis dere har klart å fikse det,med hvilke metoder ble problemene borte? Patcher etc? Var det noen som skrev at problemene kunne ligge i Savings filene også?? Hvor legger de seg? Endret 4. oktober 2004 av -Pondus-
-Pondus- Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Ingen som har noen problemer untatt meg?
j-- Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Jeg har samme problem... og ja, det er warez:P Endret 4. oktober 2004 av clvn
-Pondus- Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Mitt er kjøpt og jeg har de problemene,fatter ikke at de kan selge ett slik spill med så mye bugs! Tror jeg skal formatere og legge inn en liiit eldre ATI driver,tror det hjalp for noen i USA å legge inn eks Catalyst 4.7-4.8 pga av at de nye driverne slet med akkurat disse spillene. Burde komme en patch snart også.... Endret 4. oktober 2004 av -Pondus-
Dr. Mobius Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg har også kjøpt det, men har en del av problemene som dukker opp i warez versjonene... Har prøvd å få hjelp i diverse forum, men får bare kjeft siden det er "warez-bugs" jeg har... Hvorfor kan ikke folk bare svare i stedet for å dømme folk med en gang. Men på HW er det *nesten* ikke sånn www.gamefaqs.com er verst på sånt. Utrolig irriterende forum
Dr. Mobius Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 (endret) ##Dobbelpost..... Endret 5. oktober 2004 av PSION
Djevlen Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har også kjøpt det, men har en del av problemene som dukker opp i warez versjonene... Har prøvd å få hjelp i diverse forum, men får bare kjeft siden det er "warez-bugs" jeg har... Hvorfor kan ikke folk bare svare i stedet for å dømme folk med en gang. Men på HW er det *nesten* ikke sånn www.gamefaqs.com er verst på sånt. Utrolig irriterende forum Hvordan kan vi vite at du har kjøpt spillet?! Vi vet bare at du har de samme problemene som forekommer hos warez versjonene av spillet. Så da får du heller ta kontakt med EA norge's support. Og til -Pondus-; Jeg har ingen problemer med bugs i spillet. Så det er nok heller noen "bugs" med maskinen din
Ceramic Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 To ord for dere; NO PROBLEM! Har hørt om warez problemer men ingen antydning i orginalen.
sisko87 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 har kjøpt spillet jeg og, men kjjøpte det i Russland.. (kostet kun 60kr) men nå har jeg det problemet med at jeg ikke får installert den engelske versjonen av spillet, bare den russiske (selv om d står russisk/engelsk versjon) Noen som har noe peiling på hva jeg kan gjøre?
hentesveis666 Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Prøvde først warez versjonen, (liker ikke å vente..) MASSE bugs. Kjøpte det! :-) Endel bugs. :-( Oppdaterte drivere til grafikkkortet. (fra 44,03 -> 61,77) Ingen bugs! :-) Det er nok maskinene deres det er noe galt med, ellers så er det bare å gå og kjøpe spillet.
tor_erik Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har også kjøpt det, men har en del av problemene som dukker opp i warez versjonene... Har prøvd å få hjelp i diverse forum, men får bare kjeft siden det er "warez-bugs" jeg har... Hvorfor kan ikke folk bare svare i stedet for å dømme folk med en gang. Hehe, stakkars de folkene som har kjøpt spillet, og så fungerer ikke byggemodusen likevel. Og ja, de finnes. Som f.eks. en venn av meg. Men han gidder ikke engang å spørre i forum, for alle bare roper "WAREZ" med en gang uansett.
Dr. Mobius Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har også kjøpt det, men har en del av problemene som dukker opp i warez versjonene... Har prøvd å få hjelp i diverse forum, men får bare kjeft siden det er "warez-bugs" jeg har... Hvorfor kan ikke folk bare svare i stedet for å dømme folk med en gang. Men på HW er det *nesten* ikke sånn www.gamefaqs.com er verst på sånt. Utrolig irriterende forum Hvordan kan vi vite at du har kjøpt spillet?! Vi vet bare at du har de samme problemene som forekommer hos warez versjonene av spillet. Så da får du heller ta kontakt med EA norge's support. Og til -Pondus-; Jeg har ingen problemer med bugs i spillet. Så det er nok heller noen "bugs" med maskinen din Kanskje fordi jeg ikke har til vane å lyve om slike tulleting... Jeg kontakta elkjøp, og fikk en ny cd... hadde samme problemer da. Det viste seg at spillet ikke likte IR adapteren min... Sendte melding om det til EA, og de skulle undersøke saken. Om noen her ikke tror meg, så bryr jeg meg lite. Men når man omtrent blir halshugget fordi man har problemer med spill , blir det for dumt. Og det at HW *nesten* ikke er sånn ble vel akkurat bevist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå