Gå til innhold

mistet xp key


Gjest Slettet-r6gABdmpo9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tviler på at de forlanger noe bevis. Jeg har hørt at Microsoft som regel er samarbeidsvillige når man kontakter dem direkte. De forlanger vel bare serienummeret (som du finner ved å høyreklikke på "min datamaskin" og velge "egenskaper".

 

Dersom serienummeret er OK tipper jeg saken løser seg...

Lenke til kommentar
En kamerat av meg har mistet sin XP lisens kode.

Hva kan han gjøre for å få den tilbake? 

Dette hørtes ut som noe som "Jeg har ikkje lovlig (gyldig) lisens... hva skal jeg gjøre.. får ikkje oppdateringer :p " hehe... menmen... vist dette er sant så ikkje ring eller kontakt microsoft og legg ved noe informasjon da blir du busta og kan få ein saftig bot... :w00t:

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
En kamerat av meg har mistet sin XP lisens kode.

Hva kan han gjøre for å få den tilbake? 

Dette hørtes ut som noe som "Jeg har ikkje lovlig (gyldig) lisens... hva skal jeg gjøre.. får ikkje oppdateringer :p " hehe... menmen... vist dette er sant så ikkje ring eller kontakt microsoft og legg ved noe informasjon da blir du busta og kan få ein saftig bot... :w00t:

Hæ? Bot? AV Micrsoft da liksom, eller kommer de løpende sammen med FBI?

Lenke til kommentar
En kamerat av meg har mistet sin XP lisens kode.

Hva kan han gjøre for å få den tilbake? 

Dette hørtes ut som noe som "Jeg har ikkje lovlig (gyldig) lisens... hva skal jeg gjøre.. får ikkje oppdateringer :p " hehe... menmen... vist dette er sant så ikkje ring eller kontakt microsoft og legg ved noe informasjon da blir du busta og kan få ein saftig bot... :w00t:

Hæ? Bot? AV Micrsoft da liksom, eller kommer de løpende sammen med FBI?

Ja, de kommer sammen med FBI, omringer huset og henter deg akkurat som i filmen Hackers :p

Lenke til kommentar

Jeg har da kjøpt meg en ny PC på denne hjemme-pc ordningen som har herjet i sommer. Der har min CD-key forvillet seg inn i bosset, og jeg har dessverre mistet den. Maskinen er fortsatt like fint oppe og går, men jeg kan ikke formatere før jeg har fått tilbake CD-keyen. Kan jeg på noen måte hente denne fra REGEDIT, eller noe lignende?

 

Takker for svar på forhånd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...