Itw Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Hvordan kobler man til innternett med en isdn router? Har en ati ar130 isdn router og har fulgt veiviserern leita inne i konfigurasjonen, men finner ikke ut hvordan jeg ¨får den kobla til nett:( Og hvordan skal pc'en være innstilt da? med bredbåndstilkobling?
jh_ Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Tipper du skal ha instillingene på pc-en akkuratt som om du skulle hatt på vanlig isdn/modem, altså at du må ringe opp et nummer. For å sette et nr den skal ringe opp så trykker på "Tools/Verktøy" i internett explorer, så går du på "Internet options/Alternativer for internett", deretter går du på "Connections/Koblinger", så oppretter du en ny kobling, og setter det nr du har. Eller så kan du bruke 21405060, funker uansett hva slags abonement du har. Har aldri vært borti noen isdn -routere før, så jeg er ikke sikker på om den må konfigureres, isåfall så har du nok gjort det, om du har fulgt manualen. Endret 4. oktober 2004 av jh_
Itw Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Tror da att routern skal stå for oppringinga? Vist ikke så vil jo bare pc'en mase etter isdn kort... noe den ikke vil finne pga att jeg bare har router...?
agvg Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Tror da att routern skal stå for oppringinga? Du må sette opp routeren. Har den webbasert konfig eller noe annet som telnet, eget konfigprogram eller hvor langt har du kommet? Får du tildelt IP fra den?
Itw Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 routern konfigureres med web, har lagt inn tlf nr den skal ringe, passord, brukernavn osv og testa att den ringer opp med sånn test connection, men fra der skjønner jeg ikke mere for finner ingen plass jeg kan be den koble til nett, eller noenplass jeg kan konfigurere hvo¨rdan den skal gjøre det....
agvg Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 noenplass jeg kan konfigurere hvo¨rdan den skal gjøre det.... De fleste slike vil ringe opp så fort noe på nettverket vil på nett men den reagerer ikke på trafikk mot nett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå