Gå til innhold

Er ukens komplett.no-17' LCD CTX 17" S762+ OK ?


nyland

Anbefalte innlegg

Spesifikasjoner

Høyeste oppløsning: 1280 x 1024 punkter

Kontrast: 450:1

Lysstyrke: 260 cd/m2

Responstid: 16 ms

Skjermtype: LCD

Standard: TCO99

Størrelse: 17 tommer

 

2795,-

Er dette skjermen som vil passe for enkel spilling, kontorbruk og internett ?

Eller sagt på en annen måte. Får jeg valutta får mine surt tjenet penger ?

Endret av nyland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den finnes heller ikke på CTX sin hjemmeside www.ctxeurope.com. Der finnes imidlertid en modell s762g+ som har akkurat samme spesifikasjoner, bortsett fra at det oppgis 2x2W høyttalere. Lurer på om komplett har fått inn en helt ny modell eller skrevet feil produktnr?

 

har hvertfall bestilt en nå... håper den kommer før helga... :yes:

 

lilleninni

 

edit: iflg ctx har alle +-modeller 101 dagers "no dead pixel guarantee"... det høres jo sjarmerende ut til den prisen...

Endret av lilleninni
Lenke til kommentar
Gi oss beskjed hvordan den er. Bruk litt av måtene hw.no tester skjermer på. :)

jeg kan jo prøve, men må nevne at jeg ikke akkurat er ekspert på området... kommer hvertfall til å sjekke hvilket produktnavn som står på pakken/skjermen... ;)

 

dessuten, siden jeg ikke er istand til å finne noen "hvordan tester jeg skjermen"-bruksanvisning nå midt på natten, har noen et par kjappe instruksjoner?

*sliten nå*

 

lilleninni

Lenke til kommentar
Når bestilte du? Og hvor bor du?

 

Om du bor på østlandet tar det vel rundt 2 arbeidsdager. Du kan hente pakken før lappen kommer i posten, om du har sendingsnummer elller hva det heter, det man sporer pakkene med. Sjekk at den er ankommet postkontor, og reis ned.

thank you for that vital piece of information...

 

bor i oslo og jobber i posten, så jeg er fullt klar over at jeg kan hente pakken med en gang den er på postkontoret. (såvidt jeg husker er det også en mulighet å hente den direkte på godssenteret dersom man spør pent...) tro meg, hvis pakken er i oslo innen lørdag, får jeg den på lørdag. den er forhåndsmeldt til posten nå, og blir da innleveringsregistrert i stokke idag, så den er i oslo imorgen. spm er hvilken bil den går med til postkontoret, den fredag morgen el den lørdag morgen.

 

lilleninni

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...