kremt Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Tendensen er vel slik at nvidia er mer stabilt, og holder lenger. De "dør" ikke som visse andre kort
MistaPi Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 I privat, jobb, venne krets og bekjente har jeg kun vært borti et defekt ATi kort som det jeg kan huske. Det er ikke en tedens at ATi kort slutter å virke. Det er dog en tendens til at en fjær blir til ti høns av slike ting.
HKS Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Det er dog en tendens til at en fjær blir til ti høns av slike ting. 5685509[/snapback] Korrekt! Tror vel den prosentandelen med defekte kort er ganske lik hos nVidia og ATi
simalarion Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 (endret) Tja nå er jeg fullstendig klar over at mitt tilfeller er extremt men har selv 2 returer av ATi (x800pro - 9700pro) kort muligens på den tredje nå da jeg ikke blir kvitt noen ganske fatale bios feil på 1900xtx. Dette er heller ikke representativt seff, men uansett er jeg litt bitter på Ati produkter nå. Ingen Nvidia kort jeg har hatt har tatt kvelden (et sted mellom 7-10stk), jeg har seff ikke gjort noen forskjell på bruken av skjermkort. Så min erfaring er at Ati krangler mye mer (nå skal det nevnes at jeg holdt meg langt unna FX kortene til Nvidia). ps: Sitter nå for tredje gang siden mitt 1900xtx kjøp med Riva tuner 16mb Nvidia kortet i pcen Endret 3. mars 2006 av simalarion
Brusfantomet Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 (endret) Til trådstarter: ville tatt det billligste, da det er mikroskopisk forskjell mellom de to korta. Og til de som klagde over FX serien til NV, Har dere hatt et FX kort? Hadde selv et FX 5900 Ultra, det er muligens det beste kortet jeg noen gang har hatt, (vipper mellom det og 7800 GT korta). Hadde også et motvillig x800xt kort som døde sammen med bw settet mitt, men det kortet hadde problemer før lekasjen også, det fikk artifacts flere ganger, selv om det ikke var klokka. Edit: hmm, ja poste i en to år gammel tråd og tro det er et problem som er dagsakuelt er ikke helt bra. Får skylle på at det begyner og bli tidlig. Endret 4. mars 2006 av Brusfantomet
kremt Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg har et FX kort, hatt det i snart 2.5 år nå 5800, kjøpt på komplett i oktober/november for 1195,- kroner. Det var på den tiden nvidia sluttet å produsere disse korta, og dermed la komplett de ut på billigsalg
Kimmer Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 jeg ville helt klart ha gått for x800xt. har sterk tro på at dette kortet er bedre enn 6800 ultra. tror det gruser de fleste nVidia korta (ikke for å lage en ati vs nVida topic, men det er det jeg mener!) hvis du skal spille hf2-ta x800xt.skla du spille domm 3-ta 6800 ultra. 2893076[/snapback] Hei, Tro er noget der hører Kirken til - her skal man vite! Kom med nogen facts i stedet for din 'synsing' ! Mvh Kimmer
Ostepølsa Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Er det virkelig bare jeg som har merket at denne tråden er fra 2004?
kremt Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Er det virkelig bare jeg som har merket at denne tråden er fra 2004? 5697617[/snapback] Oi, tenkte jeg ikke på. Men hva har nå det å si?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå