kesse Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg starter opp maskin og setter i gang med det jeg har tenkt til å gjøre. Men så plutselig slår den seg pent og rolig av, å skruer seg på igjen. Bare restarter, uten noen som helst feilmelding.. Det skjer uansett hva jeg gjør, alt fra spille CM til og surfe! Noen som vet hva feilen kan være??
KAS Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Ingen kan vite sikkert hva feilen kan være, men trolig er det virus eller varmeproblematikk. Har du oppdatert OS, antiviruskontroll og brannmur? Alt av vifter i maskinen går rundt, tempen på cpu er under 60, og du har kabinettvifter til lufting? Overklokket? Endret 3. oktober 2004 av KAS
Panodil Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Hadde samme problem. Hos meg var det min eldgamle PSU som ble for liten etter sist oppdatering. Byttet PSU og har ikke skjedd etter, men angrer på at jeg bare kjøpte 350W.
Deadringer Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) hvis den skrur seg av etter ca like lang tid kan det være virus. jeg ville formater alt på pc'en bare for sikkerhets skyld hvis jeg var deg! Endret 3. oktober 2004 av headcleaver
the_ruthless Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Dette var nettopp problemet hos meg. Noe RAM var død. Sjekk med http://www.memtest86.com/ Jeg måtte ta ut noen RAM-brikker... Det er litt pinlig, men nå kjører jeg faktisk på bare 256MB RAM...
kesse Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Takk for svar!! Jeg tok ut min 512 mb ram brikke og satte inn en 256 som jeg har lånt. Nå virker det som om datan har blitt bra igjen! Vente i et par dager, så ser jeg om den er stabil! Takk for hjelpen!!!
the_ruthless Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Ikke kjørt MemTest'en? Den fjerna all tvil hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå