Gå til innhold

eXploid's filmtråd - Her kommer mine cs filmer


Anbefalte innlegg

eXploid er 12 år å lika dual berreta og UMP.

 

kart: air_duel

 

PS: Han har wallhack.

Om det står på clan siden demmes, bør det jo være riktig... Kan ikke forstille meg at et og samme menneske kan "gulle" så mye...

 

...men denne diskusjonen har vi hatt, jeg fikk ikke blannet meg inn i den noe særlig, men vi gidder ikke ta den på nytt...

 

PS - blir bare litt provosert over å tro at gutten cheater, i tillegg til at han legger ut alle de fine fragsene sine her og får skryt forde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eXploid er 12 år å lika dual berreta og UMP.

 

kart: air_duel

 

PS: Han har wallhack.

Om det står på clan siden demmes, bør det jo være riktig... Kan ikke forstille meg at et og samme menneske kan "gulle" så mye...

 

...men denne diskusjonen har vi hatt, jeg fikk ikke blannet meg inn i den noe særlig, men vi gidder ikke ta den på nytt...

 

PS - blir bare litt provosert over å tro at gutten cheater, i tillegg til at han legger ut alle de fine fragsene sine her og får skryt forde.

PLZ ikke mer OT da, blir mer og mer redd for at tråden skal stenges. (eXploid cheater ikke, alt på clansiden dems er bare tull og vås :p Iallefall nesten alt)

 

Klippa til eXpoid er bare altfor råe, dere er bare misunnelige :yes: eller noe slikt.

Lenke til kommentar
eXploid er 12 år å lika dual berreta og UMP.

 

kart: air_duel

 

PS: Han har wallhack.

Om det står på clan siden demmes, bør det jo være riktig... Kan ikke forstille meg at et og samme menneske kan "gulle" så mye...

 

...men denne diskusjonen har vi hatt, jeg fikk ikke blannet meg inn i den noe særlig, men vi gidder ikke ta den på nytt...

 

PS - blir bare litt provosert over å tro at gutten cheater, i tillegg til at han legger ut alle de fine fragsene sine her og får skryt forde.

For det første er det ikke en ekte klanside. Den siden var bare noe tull å vas vi (forum.hw.mix) smekket sammen i sommer.

 

For det andre cheater jeg ikke. Du kan tro hva du vil, jeg bryr meg ikke lengere.

 

Og en ting til. Vis du tror jeg legger ut klippene for å skryte tar du skammelig feil. Jeg får statig pm om folk som vil at jeg skal lage nye filmer, og at jeg må uploade gamle filmer som er slettet fra ftpen.

 

Avslutter med å si at jeg guller fordi jeg prøver. Hopper du rundt på b1 @ aztec med awp noscope når det kommer 4-5 terrorister mot deg? Avfyrer du halve coltmagasinet når du hopper ned fra cw å det står en tulling i gulhus?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Ikke for å skryte eller noe slikt men denne synes jeg var syk...

 

...bye mye own hands... :p

 

HeadSKot

 

Ikke for å skryte aEHHAHEHHAEhihaeihHIHE lYLELYLELYLEYLELLYLELYE.

Get real biiig.no, det hset der var ikke noe _sykt_ eller noe, men du oppretter en egen post bare for det lille hset. Så slutt å kvin på eXploid.

Lenke til kommentar
Ikke for å skryte eller noe slikt men denne synes jeg var syk...

 

...bye mye own hands... :p

 

HeadSKot

 

Ikke for å skryte aEHHAHEHHAEhihaeihHIHE lYLELYLELYLEYLELLYLELYE.

Get real biiig.no, det hset der var ikke noe _sykt_ eller noe, men du oppretter en egen post bare for det lille hset. Så slutt å kvin på eXploid.

Jeg skrev ikke det over bare for å si hva jeg mente om eXploid. eXploid sier selv at han ikke cheater, dette tror jeg på, og hva annet kan jeg da si enn at han er en extremt god cs spiller.

 

Den filmen jeg la ut, og det jeg gjorde der, det skjer 1 gang i året for meg. Det var derfor jeg ville fremheve det...dessuten er jeg en noob i forhold til eXploid i cs, jeg har nesten ingen bra frags i forhold til han, så derfor kan ikke jeg lage en egen film tråd for meg selv, med bare mine filmer.

 

Eneste grunnen til at jeg er irritert på eXploid, er at han har så utrolig mange bra frags, som for meg er umulig å gjøre (siden jeg er så dårlig selv i cs i forhold).

Derfor missuner jeg han på det strekeste over den imonerende spille tekninken hans.

 

Så...jeg er ikke bokstavelig talt irritert på eXploid, jeg er bare dypt missunet over det han gjør så ofte...

Dessuten...den tråden jeg opprettet var en av mine tids frags, kanskje du syntes den var røten...vel da er du en god cs-spiller... men noobs må få lov til å bli glad over det "dårlige" de også gjør.

 

 

...men folkens: tilbake til topic nå.

Lenke til kommentar

nå er jeg ikke helt med, men ok :) Jeg tror neppe du cheater, men du har noen veldig gode frags der ja :thumbup:

 

PS. sitter du på forumet 24/7 eller var dette bare en tilfeldighet?

 

 

Edit: La merke til at du kalte deg zyrex noe på den inferno greia, var zyrex nicket ditt før eller ? synest jeg har spilt mot/med en fyr som heitte det :hmm:

Endret av Jungldyr
Lenke til kommentar
nå er jeg ikke helt med, men ok :) Jeg tror neppe du cheater, men du har noen veldig gode frags der ja :thumbup:

 

PS. sitter du på forumet 24/7 eller var dette bare en tilfeldighet?

Jeg har forum.hw.no oppe når pc er på, og pc min er på 24/7 (ca).

 

Sjekker om det noen nye poster minst en gang i halvtimen.

 

Men la oss ikke gå offtopic. Synes denne tråden har gått litt mye offtopic i det siste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...