Gå til innhold

eXploid's filmtråd - Her kommer mine cs filmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har litt respons:

 

Hadde du virkelig over 2000 i ping på uke06?

Det sto uke02 på uke6.

Ak-47 går da ikke gjennom den veggen der på Inferno! Ikke engang AWM gjør det! :o (Ikke at jeg har prøvd, men det er jo umulig!)

Hvorfor spiller du 1.6 når du ha Source? Mener en gang du sa at når man hadde spilt Source i 2 uker gadd man ikke spille mer 1.6 med den sugne grafikken og fysikken? Kunne blitt morsomt med en CS:Source fragmovie! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Har litt respons:

 

Hadde du virkelig over 2000 i ping på uke06?

Det sto uke02 på uke6.

Ak-47 går da ikke gjennom den veggen der på Inferno! Ikke engang AWM gjør det! :o (Ikke at jeg har prøvd, men det er jo umulig!)

Hvorfor spiller du 1.6 når du ha Source? Mener en gang du sa at når man hadde spilt Source i 2 uker gadd man ikke spille mer 1.6 med den sugne grafikken og fysikken? Kunne blitt morsomt med en CS:Source fragmovie! :D

Trodde du virkelig at han spilte med 2000 i ms? :p

Når du recorder en demo kan du ha 10 i ms, men når du skal se den i replay blir msen på 1000-2000, ofte mer. Hvorfor vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Hadde du virkelig over 2000 i ping på uke06?

 

Ehh.. Blir slik når du recorder demo med net_graph på. Bare sjekk de andre filmene.

 

Det sto uke02 på uke6.

 

Går litt fort i svingene, har vist brukt feil bilde :p

 

Ak-47 går da ikke gjennom den veggen der på Inferno! Ikke engang AWM gjør det! :o (Ikke at jeg har prøvd, men det er jo umulig!)

 

Anbefaler deg å se filmen på nytt, for du ser helt klart at jeg gjør det, og da er det mulig :----D

 

Hvorfor spiller du 1.6 når du ha Source? Mener en gang du sa at når man hadde spilt Source i 2 uker gadd man ikke spille mer 1.6 med den sugne grafikken og fysikken? Kunne blitt morsomt med en CS:Source fragmovie! :D

 

1. Jeg gikk lei av cs:s

 

2. Jeg har aldri sakt det der

 

3. Nopes!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Altså, tykkelsen på vegger har ikke noe å si. Man kan skyte igjennom hele maps om det ikke er noe "inne i veggene", altså at han som har laget mappet har satt på om det skal gå ann å skyte igjennom eller ei.

 

Dette er vel egentlig nesten bare vill gjetning fra min side, så skal ikke være så bastant men jeg tror det er slik. Syns forresten at vår høyt elskede og mye omtalte eXploid skal begynne å hive ut noen klipp igjen. :thumbup:

Lenke til kommentar
Not Found

 

The requested URL /filmer/cs/eXploid teh t0s.avi was not found on this server.

Apache/2.0 Server at jocke.duckparty.net Port 80

eXploid teh tøs går ikke an å laste ned. :(

 

Men "filmene" dine er kule dem, men kanskje litt korte.

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...