Gå til innhold

Google adsence viser helt feil reklame.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke noe å si opp jobben sin for, vertfall..

Hehe, nei.

Da hadde det vert en del arbeidsløse.

LOL, ingen blir rik av slik reklame (bare proffe webutviklere som vet noe om innhold)MEN jeg har webhotell hos web10.nu og det koster 9 kr pr måned (minus 1cola uten pant) så hvis jeg får over 15 kr pr måned er jeg fornøyd. Det dekker hvertfall utgiftene. Dessuten går jeg første på vgs og har tenkt å skaffe meg jobb (huff). Så webutvikling er en mislykket (svært) hobby for meg.

Lenke til kommentar
LOL, ingen blir rik av slik reklame (bare proffe webutviklere som vet noe om innhold)MEN jeg har webhotell hos web10.nu  og det koster 9 kr pr måned (minus 1cola uten pant) så hvis jeg får over 15 kr pr måned er jeg fornøyd. Det dekker hvertfall utgiftene. Dessuten går jeg første på vgs og har tenkt  å skaffe meg jobb (huff). Så webutvikling er en mislykket (svært) hobby for meg.

:ohmy:

 

Du plasserer stygg og plagsom reklame på siden din bare for å slippe unna 9 kroner i måneden!?

 

Edit: kanskje ikke plagsom, men like fullt grell som bestemor!

Endret av lokaltog
Lenke til kommentar
LOL, ingen blir rik av slik reklame (bare proffe webutviklere som vet noe om innhold)MEN jeg har webhotell hos web10.nu  og det koster 9 kr pr måned (minus 1cola uten pant) så hvis jeg får over 15 kr pr måned er jeg fornøyd. Det dekker hvertfall utgiftene. Dessuten går jeg første på vgs og har tenkt  å skaffe meg jobb (huff). Så webutvikling er en mislykket (svært) hobby for meg.

:ohmy:

 

Du plasserer stygg og plagsom reklame på siden din bare for å slippe unna 9 kroner i måneden!?

 

Edit: kanskje ikke plagsom, men like fullt grell som bestemor!

Som sagt

reklame=+cola

0reklame=-cola og 30 gram mindre i lommeboka

Lenke til kommentar
LOL, ingen blir rik av slik reklame (bare proffe webutviklere som vet noe om innhold)MEN jeg har webhotell hos web10.nu  og det koster 9 kr pr måned (minus 1cola uten pant) så hvis jeg får over 15 kr pr måned er jeg fornøyd. Det dekker hvertfall utgiftene. Dessuten går jeg første på vgs og har tenkt  å skaffe meg jobb (huff). Så webutvikling er en mislykket (svært) hobby for meg.

:ohmy:

 

Du plasserer stygg og plagsom reklame på siden din bare for å slippe unna 9 kroner i måneden!?

 

Edit: kanskje ikke plagsom, men like fullt grell som bestemor!

Som sagt

reklame=+cola

0reklame=-cola og 30 gram mindre i lommeboka

Offtoic: åssn mekker lokaltog forskjellig farge på avatar for hver gang han poster (tror jeg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...