Gå til innhold

Beste eksterne hardisk?


Anbefalte innlegg

Hva er den "beste eksterne hardisken som er å få kjøpt nå??

Jeg skal kjøpe meg en ekstern hardisk om noen dager og vil derfor vite hva som er å anbefale?

 

Spesifikasjoner:

 

Grensesnitt: FireWire og USB2

Omdreiningshastighet: Minimum 7200 rpm

Båndbredde: 480 mbps

Cache: 8 MB

Størrelse: Minimum 120 gb

Type: Ekstern

 

Makspris: 1500

 

Det hadde vært fint om dere også kunne komme med egne erfainger. Jeg vil ikke kjøpe en hardisk som innfrir disse kravene, men som ikke holder i mer enn noen måneder. Hadde tenkt til å kjøpe en maxtor, men så har jeg hørt en del dårlig omtale av denne så jeg vil gjerne vite litt mer om forskjellige modeller før jeg kjøper noe.

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har 3 stykk Maxtor Eksterne disker, 1 200GB og 2 x 250GB eksterne, må si at jeg er svært fornøyd med de. ingenting å klage på. de er kjappe og stabile.

 

jeg kobler de til min Shuttle med AMD prosessor via Firewire i kjedet lenke. funker feilfritt det. har også en ekstern DVD brenner tilkoblet og pent lite problem med den også.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte det ble lettere å kjøpe en ekstern disk enn ett kabinett og en intern. Er vel ikke så veldig lett å sette sammen eller... Har sammenlignet litt priser og funnet ut at det ikke blir så mye forskjell uansett.. på en ekstern og kabinett/intern.

 

Glemte foressten å nevne at den jeg kjøper skal brukes til en bærbar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...