Gå til innhold

100stk Taiyo Yuden 8x DVD+R til kr. 949,-


Anbefalte innlegg

dette var ein veldig intresang tråd, og jeg må si jeg er veldig intresert i å lere mer om dettë emne, siden jeg snart skal begynne med en veldig stor backup og brenne ut mange filmer spill på dvd plater. kan någen gi meg linker eller opplysninger på kor jeg kan lese om dvd plater. kaffor någen produsenter som er gode, kaffor någen er dårlige. ka er forskjell, og kaffor någen dvd brennere som i dag er de beste.

 

tusen takk for hjelpen

peewee

 

<edit> hadde også vert kjekt å fått tak i det programmet dere brukte for å teste dvd platene, for å se ka produsent det var, kor fort du kunne brenne og kor kor ofte du feilbrenner. ka programmer er best, og ka firmware eg bør ha.

Les DENNE tråden hvis du vil lære om gode/dårlige dvd media produsenter.

Ellers er det bare å surfe litt her på forumet, eller www.cdfreaks.com,www.videohelp.com.

 

Hvilket program man bruker for å treste dvd plater (PI/PO/Jitter) kommer an på hvilken brenner du har.

Lite-on=Kprobe

Plextor=Plextools

Nero CD-DVD Speed (V3.40) og DVDInfoPro støtter flere merker.

Men det er i skrivende stund ingen program som tester feilverdier på Nec og Pioneer brennere...

 

Når det gjelder firmware, er det som regel best å ha nyeste offisielle versjon.

Hacket fw bryter garantien og anbefalles ikke med mindre man får en vesentlig fordel.

Det er vel mest på de eldre brennerne det kan bli aktuelt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, siste oppdatering er at Komplett sendte meg 100 That's Write 8x DVD+r istedenfor Verbatimplatene jeg var lovet. De svarte med å sende 100 Verbatim 8x DVD+R i tillegg. :thumbup:

 

Så nå sitter jeg her med 100 stk MCC 003 og 100 stk CMC.MAG.E01, som jeg kun har betalt 254,- for tilsammen. Grei deal det ?!

 

:w00t:

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar
OK, siste oppdatering er at Komplett sendte meg 100 That's Write 8x DVD+r istedenfor Verbatimplatene jeg var lovet. De svarte med å sende 100 Verbatim 8x DVD+R i tillegg. :thumbup:

 

Så nå sitter jeg her med 100 stk MCC 003 og 100 stk CMC.MAG.E01, som jeg kan har betalt 254,- for tilsammen. Grei deal det ?!

 

:w00t:

:thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg skriver på nesten alle platene jeg brenner, både dvd og cd.

Det er vanskelig å vite nøyaktig hvor mye blekk som går med, men jeg kan tippe på at det koster ca 2-3 kr pr plate. (bruker canon i905d)

Jeg synes at hører rart ut at en får ubalanse i platene av dette, og platene er lesbare på alle spillere jeg har prøvd.

Bruker de Taiyo Yuden 8x+ platene som er nevnt i topic`en.

Glimrende plater !!!

Lenke til kommentar

Det kan jeg bare bekrefte. :thumbup: Tok en tid å få label på DVDène. Tar nesten like mye tid å få dem av igjen. Bruker mest Verbatim og Thats write (ritek) og labelene går lett av. Tester i Plextools før og etter. Ganske stor forskjell.

Blir nok printbare dvd og ny skriver på meg.

 

Arne M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...