tankbug Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Det ser jo ikke spes bra ut i det hele tatt, unntatt selve by-bildene, det ser fett ut. Folk og spesielt de dyra ser ut veldig standard og kjedelige ut. Ta en titt på Unreal3-techdemo-ting. Det ser så sinnsykt bra ut as Unreal3 motoren er nyere og mer oppdatert. Er det så rart det blir bedre? Nei, men slik er det altså, og halflife2 blir ganske stusslig i forhold
TCi Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Det ser jo ikke spes bra ut i det hele tatt, unntatt selve by-bildene, det ser fett ut. Folk og spesielt de dyra ser ut veldig standard og kjedelige ut. Ta en titt på Unreal3-techdemo-ting. Det ser så sinnsykt bra ut as Unreal3 motoren er nyere og mer oppdatert. Er det så rart det blir bedre? Nei, men slik er det altså, og halflife2 blir ganske stusslig i forhold Det er absolutt ingen vits i å sammenligne Unreal 3 motoren med Source. Unreal 3 motoren er ikke ferdig enda og grafikken vil endre seg utrolig mye på de rundt 2 årene de har igjen av utviklingen. Dersom vi er heldige så er Half Life 3 rundt hjørnet (2-3år) når Unreal 3 motoren endelig kommer. Da kan dere begynne å sammenligne og ikke før det.
Graphic_Slut Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 [iC' date=01/10/2004 : 15:20] EDIT: Vilket våpen vil DERE komme til å bruke mest i HL2? Annet enn BARE fjortiss våpnet; Manipulator da! Fjortiss våpen? Manupilatoren ser jo fet ut, kaste granater tilbake osv.. Bare synd det ikke er MP i HL2 hadde vært fett med Manupilator arenas med masse objekter man kunne hive rundt på hverandre
TCi Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 [iC,01/10/2004 : 15:20] EDIT: Vilket våpen vil DERE komme til å bruke mest i HL2? Annet enn BARE fjortiss våpnet; Manipulator da! Fjortiss våpen? Manupilatoren ser jo fet ut, kaste granater tilbake osv.. Bare synd det ikke er MP i HL2 hadde vært fett med Manupilator arenas med masse objekter man kunne hive rundt på hverandre Enig Og hva pokker er et fjortis våpen MeTa][iC?
Hr. Jenssen Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 [iC,01/10/2004 : 15:20] EDIT: Vilket våpen vil DERE komme til å bruke mest i HL2? Annet enn BARE fjortiss våpnet; Manipulator da! Fjortiss våpen? Manupilatoren ser jo fet ut, kaste granater tilbake osv.. Bare synd det ikke er MP i HL2 hadde vært fett med Manupilator arenas med masse objekter man kunne hive rundt på hverandre Enig Og hva pokker er et fjortis våpen MeTa][iC? Huff da... mente det jo ikke sånn! Bare en liten skøy, siden jeg visste at jeg kom til å bli flammet av det Hmm...jeg ble visst ikke det... Anyways, kult våpen, men jeg tror at det fort kan bli misbruk av det våpnet! Ikke ta meg feil, jeg mener ikke at man kommer til å voldta folk med det og sånt ( :!: ), men at det kommer til å bli brukt for mye! Det skulle være noen svake punkter med det! Noe sånt som at et batteri måtte laddes opp for at det skulle fungere, og at batteriet ble tomt etter ca 10 gangers bruk, eller noe sånt...
Hr. Jenssen Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Det er ikke øynene han skyter strålene med! Tror han lager de med hendene.. Ja jeg vet da det og det var heller ikke det jeg skrev. Mulig jeg formulerte det litt dårlig. Ser ingen forskjell, jeg! Alltid noen som prøve å være morsom Hehe, you got me
Alt-Ctrl Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Det står. Its not the end of the story :-D Gleder meg til Half-Life 3 allerede :-P
Bear^ Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Det står. Its not the end of the story :-D Gleder meg til Half-Life 3 allerede :-P Hl3? Her har de ikke klart å fådt ut HL2 så går ryktene allerede om en HL3. Kommer vel en gang i 2010 kan jeg tenke meg Edit: en Leif i spillet (de er overalt de leifene) Endret 1. oktober 2004 av Bear^
Kransen Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Bestilte en Haf-Life pakke med Blue Shift, counter-strike, ??????? og opposing force??? i dag på gamemix. Lenge siden jeg har spilt Half-Life... :yes Det som er snodig er at jeg egentlig føler meg litt for gammel til dette, men Half Life generelt suger meg til seg som en usynlig og uiomåtståelig kraft som vekker ungdommen i meg, som gjør at det klør i fingrene etter å ta del i Freeman's verden og del 2 i den fantastiske historien som Valve har kommet opp med. Merkelig? Må ærlig innrømme at jeg har testet half-life 2 via beta versjone (fy-fy), men må innrømme at de nye screenshot'ene ser helt fantastiske ut. Noen har kommentert Doom 3 i denne sammenhengen. Eneste jeg har å si: syntes det var tiltrekkende og spennende i starten, men de siste brettene gadd jeg ikke å spille. Utrolig ensformig, gjesp! Half-Life 2 i så måte ser ut til å knuse all motstand! Ser frem til å mimre litt med den orginale versonen med tilhørende ekspansjoner! Så forresten at singleplayer'n inneholdt teamwork... Noen som har formeninger om hvor mye teamwork half-life 2 består av? Ser spennende ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå