Gå til innhold

Football Manager 2005 Beta Demo


Anbefalte innlegg

Ja, nå har beta demoen vært ute noen dager, og de av dere som har interesse av den har sikkert prøvd den.

 

Hva synes dere om den? Fornøyd? Skuffet?

 

Selv er jeg veldig fornøyd, og kan vel knapt vente til fullversjonen kommer på gata. Er veldig fornøyd med flere av aspektene, som all media-handlingen, samt muligheten for å starte uten klubb. Blir jo straks litt mer realistisk når man må jobbe seg opp fra bunnen :)

 

Ellers kan dere jo poste noen screenshots og slikt, hvis det er noe nytt. Skal gjøre mitt beste for å fikse gode screenshots hvis det blir bittelitt interesse av topicen her hvertfall!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sittet og dillet med dette siden i går. MEGET positivt første inntrykk!! De har rett og slett bygget videre på CM tradisjonen og bare fixes det som vr for dårlig.. Media handlingen er jo bare genial, og at du kan begynne å psyke ut motstandernes managere er jo bare drit kult :yes:

En ting som jeg håper blir rettet opp er forskjellen på lagene greit Djurgården ikke er vedens beste lag, men når jeg dengte de til samme 19-0 (!!!) med ManU i CLkvalikk blir det rett og slett litt for dumt.. ;)

 

Synes også menysystemet er VELDIG knotete. Ingen stjerne i boka der.. Men det bedre seg vell etter utallige dager m spilling får man tro ;)

Lenke til kommentar
En ting som jeg håper blir rettet opp er forskjellen på lagene greit Djurgården ikke er vedens beste lag, men når jeg dengte de til samme 19-0 (!!!) med ManU i CLkvalikk blir det rett og slett litt for dumt.. ;)

Ja det er en av tingene de må fikse. Selv tenkte jeg å se Man U - Arsenal, og kampen endte 0-2, noe som er greit nok, men Arsenal hadde over 40 skudd på mål. Greit, Arsenal er et bra lag osv, men ikke _så_ bra heller :D

Lenke til kommentar

Joa, menysystemet kommer veldig fort, så det er ikke noe problem.

 

Hadde litt resultatproblemer jeg også, da jeg vant 10-0 borte mot Aserbadsjan med England. Greit nok, siden det mest sannsynlig blir justert litt på.

 

CM5 skal jeg heller ikke utelukke, men jeg regner med at det blir FM som kommer til å fange interessen min. Det som hadde vært genialt, var jo hvis begge to kunne konkurrere, slik at man kunne variere litt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...