JeffK Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Er det noen ganger uendelig med fiender i Cod: UO? Når jeg spillte soviet-d00den og skyte en MG-fyr, kom det hele tiden en ny en og overtokk MG'n. Skjøt nærmere 20 stykker før jeg ga opp.
Rikky Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Ja, jeg tror det er uendelig noen steder til du har utført oppdraget ditt.
Sigga Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Hmm...Blir flink til å spraye ihvertfall;)
Q&A Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Sånn vare det jo med vanlige CoD også. Spesielt Pegasus slet jeg voldsomt med til dess jeg forstod hva jeg skulle gjøre. Man må rett og slett kvitte seg med den vanlige tanken om at man skal utrydde mostanderne, og heller konsentrere seg om objektivene. Forresten, jeg har ikke sett noen anmeldelse av UO her på gamer.no. Er det på trappene? Endret 5. oktober 2004 av Quevaal
cockmyrifle Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Er det noen ganger uendelig med fiender i Cod: UO? Når jeg spillte soviet-d00den og skyte en MG-fyr, kom det hele tiden en ny en og overtokk MG'n. Skjøt nærmere 20 stykker før jeg ga opp. På en god del plasser kommer det soldater i det uendelige, må bare rydde første bølge av veien og fortsette videre.
Keylar Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 jepp, jeg satt i ca 30 min i tidenes stiligste kamp på et av 101sth Airborne bretta, f0r jeg skj0nte at jeg ¨måtte "pushe" på .
Windoge Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Høres ikke usannsynelig ut at CoD inneholder uendelige med fiender både her og der med tanke på hvor mye scripting som er lagt til i spillet. Enkelte av dine medsoldater kan ikke dø heller.
JeffK Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Skrevet 5. oktober 2004 Høres ikke usannsynelig ut at CoD inneholder uendelige med fiender både her og der med tanke på hvor mye scripting som er lagt til i spillet. Enkelte av dine medsoldater kan ikke dø heller. Ser ut som medsoldatene ikke klarer ta livet av noen tyskere innimellom også. De tar seg hvertfall god tid noen ganger.
Djevlen Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 AIen i CoD:UO er gjennomført elendig. Skuffende skuffende skuffende!! Multiplayer derimot anbefaler jeg på det varmeste!
Djevlen Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Sånn vare det jo med vanlige CoD også. Spesielt Pegasus slet jeg voldsomt med til dess jeg forstod hva jeg skulle gjøre. Man må rett og slett kvitte seg med den vanlige tanken om at man skal utrydde mostanderne, og heller konsentrere seg om objektivene. Forresten, jeg har ikke sett noen anmeldelse av UO her på gamer.no. Er det på trappene? Etter hva jeg har hørt er det satt en mann på den jobben ja Vi venter i spenning!
Mushaboom Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Enig at det kan være vel mye AI til tider ja. Men det som overrasker meg mer er at AI'en bare stormer ut som skyteskiver.. Hadde nok vært bedre med en med strategisk AI.
Mala Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 AIen i CoD:UO er gjennomført elendig. Skuffende skuffende skuffende!!Multiplayer derimot anbefaler jeg på det varmeste! AI er kansje ikkje smye å skryta av i spillet, mene g syns fortsatt single playeren i spillet bra, selv om det er så /&¤# criptet MP er så alvorlig fett azz, det et du kan kjøre tanks å sånn et genialt og ett stort steg fra CoD. Maps i spillet er ogso en del berde enn i orginalen.Min mening
Alt-Ctrl Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Fienden er jo scripta til å ha spilleren som "primary target" da. For eksempel, to medsoldater står i et rom ved døra, jeg står rundt hjørnet lenger inn i rommet. Men fienden bare løper FORBI de to første soldatene, rundt hjørnet og skyter meg. Hvorfor ikke ta de to første som er den største faren forn han? Akkurat det kan være jævlig irriterende.
Mushaboom Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Fienden er jo scripta til å ha spilleren som "primary target" da. For eksempel, to medsoldater står i et rom ved døra, jeg står rundt hjørnet lenger inn i rommet. Men fienden bare løper FORBI de to første soldatene, rundt hjørnet og skyter meg. Hvorfor ikke ta de to første som er den største faren forn han? Akkurat det kan være jævlig irriterende. Ja, burde heller vært slik at medsoldatene dine døde slik at du enten kunne ofret dem og gjort resten av oppdraget tilnærmet umulig, eller spillt sammen med dem.
Alt-Ctrl Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Ikke det jeg mente, det blir så dumt når Nazistene bare løper FORBI de allierte kun for å ta deg. Virker ikke som at de enser de andre allierte der enn deg.
Mushaboom Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Ikke det jeg mente, det blir så dumt når Nazistene bare løper FORBI de allierte kun for å ta deg. Virker ikke som at de enser de andre allierte der enn deg. Tok poenget, men det var vel det samme jeg mente?
Alt-Ctrl Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Ikke det jeg mente, det blir så dumt når Nazistene bare løper FORBI de allierte kun for å ta deg. Virker ikke som at de enser de andre allierte der enn deg. Tok poenget, men det var vel det samme jeg mente? ja, håper et call of duty 2 ikke blir fullt så scripta som det var nå. Runna spillet på Veteran, DET var et jævla slit og pes.
Djevlen Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Ikke det jeg mente, det blir så dumt når Nazistene bare løper FORBI de allierte kun for å ta deg. Virker ikke som at de enser de andre allierte der enn deg. Tok poenget, men det var vel det samme jeg mente? ja, håper et call of duty 2 ikke blir fullt så scripta som det var nå. Runna spillet på Veteran, DET var et jævla slit og pes. HEHE, kan hende du har sagt noe ekstra slemt om Hitler da? Før vi kommer inn i storyen Og du er ikke alene når du håper på bedre tider i CoD2 :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå