Gå til innhold

Gull 2k ... eller ikke :P


Anbefalte innlegg

Har sett, var bedre enn hele den FØRSTE fragmovien min ;)  :whistle:

Hehe ... for det første var dette bare flaks da, jeg tenkte tanken om å treffe personen om det da stod en på andre siden, men at det gikk så bra var utrolig egentlig...

 

...dessuten så er det bare smelt på en tekst, og musikk ... hehe ...

HVA??!!!??? Har du ikke brukt timer på å redigere??? :blink:

Den filmen her tok meg 20 minutter. Brukte først Adobe Premier Pro satte sammen filmen osv., også kompreserte (eller hva nå det heter) filmen, slik at den ble mindere i størelse.

:thumbup:

Filmen min "V.3" som jeg skal legge ut etterhvert har jeg brukt DivX på, men det er på 42,5Mb med MAX compression i Winzip... :hmm: Skal kutte vekk noen scener, for filmen er ikke ferdig, men jeg skal legge til noen og, filmen er på 3 min og 18sec hittil, kommer ikke til å blir lenger enn det heller tror jeg.

Blir spennende å se... Tror jeg egentlig må finne meg en ny kompressor, for når jeg bruker VirtualDub, og Divx 5.2.0 blir filmen grumsette og fæl.

 

Jeg har her brukt Windows Media 9, eller noe sånt....

Endret av biiig.no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Power Director 2.1 til å lage filmen med, og bruker DivX 5.2.1 som codec når jeg exporterer filmen. Blir vesentlig mindre fil og like bra bildekvalitet med DivX :) Men jeg kan ikkt stille bitraten i poer Director. Jeg bare velger .avi som output type og velger laveste kvalitet og DivX 5.2.1 som codec. Men allievel blir filen for stor. har prøvd XMPEG til å konvertere og stille bitrate, men da går filmen for fort... :hmm: Menmen, finner nok ut av det. :)

Lenke til kommentar
Jeg bruker Power Director 2.1 til å lage filmen med, og bruker DivX 5.2.1 som codec når jeg exporterer filmen. Blir vesentlig mindre fil og like bra bildekvalitet med DivX :) Men jeg kan ikkt stille bitraten i poer Director. Jeg bare velger .avi som output type og velger laveste kvalitet og DivX 5.2.1 som codec. Men allievel blir filen for stor. har prøvd XMPEG til å konvertere og stille bitrate, men da går filmen for fort... :hmm: Menmen, finner nok ut av det. :)

Nei, altid noe rot... Synes PowerDirector blur så klumette å fælt å bruke, så liker mye bedre Premier... Bedre oversikt der. Hvor får man tak i DivX 5.2.1 da? Om man kan laste det ned da...

 

Prøvde meg på Xvid også, men kvaliteten sank desverre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...